maandag 8 februari 2021

Wegens groot succes............Boerenkool uitverkocht????

 

Boerenkool stamppot uitverkocht......dat zou een succesverhaal kunnen zijn. Maar nee hoor, het is niet waar. Wel hebben allerlei blogvolgers er gister aan mee gedaan. Zij hebben lekker boerenkoolstamppot gegeten, en dat kwam mede door de sneeuwpret. Het kon niet beter, prima weer voor stamppot en het is ook nog eens snel klaar.
Mijn variant zag er zo uit....

Ik had het zelf nog nooit met kaas gemaakt en het resultaat vonden wij heerlijk. Het is echt een leuke variant op de basis boerenkool stamppot.

Natuurlijk een wijntje erbij, smaakt altijd en bij iedere gerecht.
De volgende variant is van Gerard en Caty....
{ dat is die sterren kok van dat huisrestaurant }
Die deden ook mee...
Zo kwam de schotel op tafel.....


Ze konden het niet helemaal op......Kijk ook lekker een wijntje erbij....
Ik had ook nog een variant van Bal en Marijke...
Het ziet er goed uit, ik kan alleen de radijsjes niet helemaal plaatsen....misschien nog weer een variant op een variant.
Coronavirus muteert ook misschien dit recept ook wel.....
Je weet het niet.....
Maar goed het was leuk dat jullie allemaal mee deden en jullie hadden allemaal een hele gezonde maaltijd op tafel.

 Vandaag draait de dag ook al weer op volle kracht.
Vanmorgen moest ik eerst sneeuw ruimen, dat kan mijn lief nog niet vanwege zijn genezing van longontsteking. Hij is nog kortademig.
Vanmiddag moeten we naar het ziekenhuis voor foto's en een gesprek bij de longarts, dus het garage pad moest wel sneeuwvrij gemaakt worden.
Dat heb ik vanmorgen gedaan en het paadje naar de voor- en de achterdeur. 
Ik hoef niet naar de sportschool vandaag!!
 Ik wens jullie een leuke maandag en geniet ook van de sneeuw, het is niet alleen maar kommer en kwel.
groetjes, Marion.











2 opmerkingen:

  1. Echt weer voor zo'n heerlijke stamppot of variant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij zijn het geen radijsjes maar het lijken wel van die gevulde pepertjes. Wel leuk al die schotels!

    BeantwoordenVerwijderen