vrijdag 5 maart 2021

De MUTS is weer verleden tijd...........

 

We hebben het over een muts, maar niet over zo'n muts....dit soort hoofddeksels draag ik namelijk nooit!
Ik heb gewoon een natuurlijke muts.
Dit is mijn natuurlijke muts...het kapsel zit nog wel aardig en dat heb ik te danken aan mijn kapster Mary. Mary is echt een kei qua knipwerk, want ik heb zulk dik haar en dat vereist een bepaalde manier van knippen en Mary kan dat als geen ander.
Vanmorgen om 8 uur mocht ik dan eindelijk weer naar de kapper....ik moest eigenlijk al de week voor kerstmis, dus dat was al even geleden.....
Bij binnenkomst mondkapje op, handen reinigen en je naam en telefoonnummer opschrijven voor je weet maar nooit.....

De stoel staat al klaar, ik mag gaan zitten.....
Nog even kiekje in de stoel en het knipfeest kan beginnen.....Mary en ik hebben er allebei zin in...
En terwijl ik zit en lekker aan het kletsen ben { hoe kan het ook anders } begint mijn hoofd al leger te voelen, gewoon een heerlijk ruim gevoel.....ik zie de plukken vallen en denk bij mezelf dat gaat goed!
En dan ineens is het klaar.....
Kijk, dit  kwam er allemaal vanaf...je kan er bijna een bol wol van spinnen.....misschien wel een idee, en dan brei je daar weer een muts van voor koudere dagen.....mmmmmmmmm....ihhh, nee ikke niet...

En zo ziet het er dan nu weer uit.....Mijn lentekapsel, heerlijk gevoel zo'n  "leeg" hoofd.
Mary, mocht je dit lezen.....ik ben weer heel blij met mijn kapsel en jou wens ik veel sterkte tijdens deze knipmarathon, want zo voelt het bijna.
We hebben nu ook allemaal langer werk knippen want er moet veel meer worden afgeknipt....
Ik hoop dat we nooit meer zo lang niet naar de kapper mogen.

Ik wens jullie ook succes met jullie kappersbezoek en een gezellige dag. Hier volop zon, dus het begint goed.
We doen ook nog een deurtje natuurlijk.....
groetjes, Marion.















4 opmerkingen:

  1. Heerlijk hé? Ik ben gisteren geweest en voel me gewoon een ander mens. Moest ook de week voor kerst, laatste x was oktober 😱😲
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk jij kan er weer even tegen met een mooi voorjaarskapsel.

    BeantwoordenVerwijderen