woensdag 17 maart 2021

Een verrassing op de drempel van de voordeur.......

Vandaag is het 17 maart, eigenlijk  de Verkiezingsdag.......
Mijn lief  en ik zijn maandag al wezen stemmen, minder druk en dat is beter nu.
Maar vandaag zijn er ook mensen jarig.......
Dinsdagmiddag om 5 uur stopte er een auto voor onze deur en daar kwam mijn vriendin uitgestapt met iets in haar handen......
Ik deed de deur open en vroeg of ze binnenkwam....nee, dat deed ze niet...ze kwam alleen iets brengen...
Vandaag is namelijk haar man jarig, die wordt 70 jaar, eigenlijk een lustrum maar ja, je kan niets...
Toen corona nog gewoon een biertje was zouden wij op de koffie zijn gegaan en misschien namen we dan ook nog wel een borrel op de jubilaris, nu is dat not-done..
Zodoende kwam zijn vrouw iets brengen....Hoe creatief zijn we allemaal geworden.....
Het zat in dit zakje.....dit is een verpakking van een wel hele lekkere bakker uit Hoorn, ja, echt jammie....
Ze wilde graag dat ik het openmaakte waar ze bij was en toen kwam dit eruit....
Twee prachtige gebakjes zaten erin, die zo wie zo heerlijk zullen smaken, daar is geen twijfel over...
En ze waren voorzien van een foto van de 70 jarige jubilaris, haar man Jan....
Kijk hoe leuk gedaan.....
Straks nemen we lekker koffie, ik een latte macchiato, en dan peuzelen wij dat heerlijk uitziende taartje er bij op en denken wij aan Jan, die 70 wordt vandaag.
Al onze vrienden hebben dit gekregen dus zijn we toch in gedachten bij de jubilaris met z'n allen....Hoe leuk is dat?
Jan, gefeliciteerd met je 70 ste verjaardag en dat je maar een grote jongen mag worden....
Nog vele jaren samen met Marlie dat wensen wij jou toe, en hopelijk ook een leuke dag, ondanks corona.
Ik heb de slingers alvast voor je opgehangen dus wat ons betreft kan het feest beginnen.
Als kadootje zet ik er ook nog een deurtje bij dan weet je dat het een wens van mij is.....

Groetjes en een gezellige dag allemaal.....

Ga Stemmen.....

Marion.















 

1 opmerking: