vrijdag 1 mei 2020

Hiking...Hikers...Wandelen....

Dit zijn Hikers!
Voor mij gewoon wandelschoenen, maar ze heten echt zo.
Wat is Hiking....
Dat is wandelen in de {ongerepte} natuur....
Ik loop altijd in een soort van "bos", dat is aangelegd...alleen op vakantie waag ik mij nog wel eens qua wandeling in de ongerepte natuur.
Op vakantie heb ik geen Hikers, nee dan heb ik 
Meindels!



Van die echte lekkere stappers.............
Mijn Meindel schoenen staan in de caravan, en de caravan staat in de stalling...weet je wel, corona....dus daar loop ik nu niet op.
Ik had best wel aardige wandelschoenen zo voor het wandelen met de hond, gewoon gekocht bij de plaatselijke Duitse Supermarkt, die met die L, maar daar kun je 1 jaar op lopen en dan zijn ze lek en de zool breekt.
Of zou ik te veel lopen.....mmmmmmmmmm
Maar goed ik heb gister dus nieuwe gekocht, en ze heten Hikers.....
Dus het wandelen gaat nu veel beter, dat kan niet anders en wie weet kom ik door die Hikers ook nog wel ongerepete natuur tegen. Je weet het niet....
Zo heb ik ook een 
hondenwandeljas...dit is een scrabble woord..
Deze is voor de winter, lekker warm en veel zakken voor hondenkoekjes en poepzakjes....
En deze voor de zomer, ook met veel zakken......Jullie zien het wel, de kleur van beide jassen is groen, ik ben dus een met de natuur.......
Nu ben ik dus helemaal compleet om gewoon 's morgens met mijn grote vriendin, Silka,
naar en door het Wognumse Bos te lopen.
Hikers aan en Hiken maar.

Het was een goede wandeling vanmorgen, veel rennen dus een klein beetje uitgeteld...
Dat is de bedoeling van mijn Hiking...
Zo nu zijn jullie ook weer wat wijzer.
Misschien toch wel een gezellige vrijdag....hier regent het hard....maar in huis kan ik mij ook goed vermaken.
Groetjes, Marion.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten