dinsdag 12 mei 2020

Alles op z'n tijd.....hoop ik.........

Om even met de deur in huis te vallen....wel een frans deurtje uiteraard, ik heb het DRUK!
Waarmee? nou, onze oudste dochter kreeg vorige week vrijdag de sleutel van haar nieuw te bewonen huis.....dus dan weet je het wel...
Ik kon mijn workshop ervaring gelijk weer uit proberen.....
Sausen, en schilderen....en schuren ....
Ik mocht haar eettafel schuren en schilderen.....Kennen jullie White-wash?  Nou mijn dochter heeft gekozen voor Black-wash.....het is hetzelfde maar dan zwart.
Zie hieronder de tafel....Het blad wordt dus zwart en de poten heb ik gewoon houtkleur gelakt.
Heel apart en hartstikke leuk.
Nu komt er nog een hufterproof { zijn haar woorden } laklaag op en dan is de tafel klaar. Ik snap het wel met 3 van die "badgasten".
Verder loopt het ook lekker in het huis, ze kunnen dit weekend al verhuizen....Dan mag ik volgende week helpen de kasten in te ruimen en alle andere dingen een plaatsje geven.
Ik hoop dat het allemaal zo gaat.......... want.......

 Dochter 2 moet binnenkort bevallen en dan is mamma ook weer hard nodig....Dus ik hoop niet dat alles tegelijk gaat en dat ik ineens morgen weer oma ben geworden....even wachten nog hoor.....
Op Phlynnie passen als mamma in het ziekenhuis gaat bevallen en eten koken als mamma weer thuis is met de baby...genoeg te doen en heel leuk.
Onze dochter doet het wederom alleen en dat kan ze goed met wat hulp van ons.

Wat doe ik verder nog.....
Nou ik heb al aardig wat blokken klaar voor de quilt....

20 blauw getinte blokken.....

20 groen getinte blokken.....

20 rood getinte blokken.....

20 zwart getinte blokken....

en als je dat alvast neerlegt dan kun je een beetje zien hoe het gaat worden.....
Ik vind dat het heel leuk gaat worden......Ik had niet gedacht dat het "kleur effect" zo groot zou zijn, leuk.

Vanmiddag ook nog even naar Noppes-kringloop geweest en ik heb daar 5 borduurwerken kunnen scoren. Ik had gewoon een voorgevoel....mensen zijn van alles aan het opruimen en daar profiteer ik weer van......de zogenaamde win/win situatie.
Als ze gewassen zijn zal ik ze showen.
Tot zover maar weer, ik ga nog een glaasje wijn drinken en dan is het weer mooi geweest voor vandaag. Morgen weer op tijd uit de veren,  om mijn schilderwerk af te maken, dus lekker slapen voor straks.

Welterusten, groetjes, Marion.













1 opmerking:

  1. Ik lees het al, je bent echt erg druk. Spannend weer om oma te worden, sterkte met alles en voor iedereen (verhuizing, bevalling, oppassen, koken, etc) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen