vrijdag 29 mei 2020

Bouwmarkt....kwasten...verf.....

Kwasten en verfkwasten van professionele kwaliteit kopen?

prachtige kwasten...ik droom ervan.....Volgens mij groeit er binnenkort een kwast aan mijn vingers...

Waar breng je je klein chemisch afval? En wat gebeurt ermee?

Ook deze bussen komen in mijn dromen voorbij......echt in allerlei kleuren en geuren....
Verf ruikt best lekker...


De bouwmarkten ken in bijna allemaal van binnen....Als ik kom wordt ik al gelijk meegenomen naar de verf afdeling....Ik weet inmiddels bijna alle merken uit mijn hoofd.....
Het is natuurlijk een grapje, dat begrijpen jullie wel...
Ik ben nu mijn schilderkunsten aan het vertonen bij mijn jongste dochter, die over 3 weken moet bevallen, en daar schilderen wij de beneden verdieping. Voor de hogere partijen hebben we een "mannetje", zoals dat heet.
Het moest nodig geschilderd worden, maar met een klein ventje om je benen maak je niet zoveel klaar qua schilderwerk.
Nu wij door Corona { daar heb je hem weer } toch thuis zijn doen wij het maar.
En het wordt mooi, al zeg ik het zelf.
Ze wilde graag de kleur "grachtengroen" samen met wit, nou dat wordt echt sjiek.
Alles wat groen moest worden heb ik gister al afgemaakt, nu het witte nog, maar vandaag even niet.
Misschien heel laat in de middag dat ik haar achterdeur kozijn ga doen, want dan hoeven ze er niet meer door....ik zie het al voor mij, Phlynn onder de verf net als deze aap.

Ik denk dat mijn dochter dat niet zit zitten.......ik ook niet.

En zo kom ik deze Corona tijd wel door.
Maak 's avonds nog af en toe een tas, en ik heb bijna alle blokken met streepjes af. Nog 16 te gaan...
 Nou weten jullie weer het een en ander....het was een beetje druk maar dat geeft niet.....iets voor een ander doen geeft veel voldoening.

Fijne dagen, groetjes, Marion.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten