donderdag 14 mei 2020

Vandaag werken we thuis.......

Benodigdheden, Vacuüm, Bezem, Plumeau

Vandaag gaan we thuis aan de slag......nu is het net of ik ook thuiswerk door Corona......{ik hoor er weer bij gevoel, collega's }
Maar niets is minder waar, ik kan even niet meer in het "nieuwe huis" mijn schilder/schuur werk doen, dus mag ik thuis werken.
Genoeg te doen, zoals altijd.....een huisvrouw is ook nooit eens "klaar"met haar werk.
Zaterdag mag ik de lunch verzorgen voor het verhuis-team, met hulp van 2 kleinkinderen gaat dat wel lukken.....
Lekkere kadetjes en krentenbollen smeren, een beetje mijn oude beroep....Vroeger werkte ik bij een warme bakker en daar hadden we ook een verse broodjes afdeling, heel leuk was dat, dus mijn ervaring mag z'n werk weer doen.
's Avonds zorg ik dan weer voor een gigantische pan Nassi met Sajoer-boontjes, kortom, mijn kwaliteiten komen weer ruim aan bod.

Maar ik heb gisteravond nog wel even wat gemaakt voor de kleinkinderen die gaan verhuizen.
Verhuizen naar een andere straat, dus nu ook een nieuwe slaapkamer, maar hoe weet je nu welke kamer van jou is.....
Oma weet raad, natuurlijk...
Kijk maar even mee....
Dit vlaggetje komt voor de deur van Ilay te hangen.....die krijgt een voetbalkamer....Zou je niet denken he.....
Nou wil het toeval dat ik van de week bij Noppes-Kringloop een gordijn vond van Ajax stof genaaid voor € 1,00.......nou die kon ik niet laten hangen.....vandaar dit vlaggetje.
Ik hang het op dmv een punaise bovenin de deur en daar doe ik dan dat touwtje mee vast, zo beschadigen wij niets.
Ook heb ik er een gemaakt voor mijn kleindochter....
Ilyssa is dol op poezen, vandaar dit vlaggetje.....
en natuurlijk vergeten we de kleine man niet, onze Ischa.....
Ischa vind heel veel dingen leuk, auto's, dino's, Mario.....
Oma had nog een auto lapje en daar kon precies een vlaggetje uit......
O, en die lettertjes komen van de ACTION, natuurlijk.....
Misschien ga ik die vlaggetjes vandaag nog wel even brengen, en ophangen.

Ik wens jullie een gezellige dag,
groetjes, Marion.



1 opmerking: