dinsdag 31 december 2019

Spruitjes en een afscheidstas.............

Afbeeldingsresultaat voor foto van spruitjes
Zie hier een veld vol spruitjes....sommigen zijn er dol op en anderen gruwen ervan. Mijn lief en ik vinden spruitjes erg lekker, van daar dat ik het volgende recept met jullie wil delen.
Het is een recept van Jeroen Meus, de kok van het programma "Dagelijkse Kost", wat je op de Belgische tv kunt vinden.
Hij maakte een Hutsepot van spruitjes, en wij hebben dat gister gegeten en het was zooooo lekker...dus hier het recept.


Misschien een idee voor nieuwjaarsdag, het is gemakkelijk te maken en hapt lekker weg.

Wat heb ik nog meer te vertellen.........
Vandaag ga ik even langs bij onze plaatselijke supermarkt Deen. Bij deze supermarkt is vandaag een afscheid van een vrouw die al  35 !!  jaar gewerkt heeft, best bijzonder, want vrouwen van 66 en 4 maanden werkten vroeger niet altijd. Ik zelf ben ook een paar jaar thuis geweest omdat ik kleine kinderen had. 
Maar goed, Jopie, zo heet ze, mag met pensioen. Zij zal nu heel vaak met haar man en caravan op stap gaan, groot gelijk, gewoon doen als het kan.
Ik heb een klein cadeautje voor haar gemaakt, kijk maar even mee....
Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon, glimlacht
Kijk haar genieten van alle aandacht.....
Als je met de caravan op pad gaat moet je ook boodschappen doen dus heb ik een tas gemaakt...
Een vakantie tas......
Haar caravan staat erop.....
en haar naam......
en de hengsels heb ik gezellig versierd.........
met strikjes, dank zij mijn heerlijke naaimachine....

Straks ga ik deze tas even brengen, zal ze vast wel leuk vinden.

Verder gaan we vandaag lekker het oude jaar vieren met onze buren Frits en Elly, altijd heel gezellig, dus dat houden wij erin.
Ik hoop dat jullie volgend jaar ook weer gezellig bij mijn blogje aanschuiven, ik blijf in ieder geval wel blogjes schrijven.

Fijne jaarwisseling, allemaal.
groetjes, Marion.
Afbeeldingsresultaat voor oliebollen foto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten