zaterdag 28 december 2019

Een snelle fotoshoot...............

Afbeeldingsresultaat voor rontgenfoto
Nee, dit is niet mijn knie....maar gister heb ik nog wel even snel een fotoshoot gehad in ons plaatselijke ziekenhuis.
Eerst toch maar naar de huisarts gegaan vanwege de pijnlijke linkerknie na mijn val vorige week. De huisarts vond het ook niet goed aanvoelen en met mijn pijn erbij vond hij het raadzaam om even een foto te laten maken.
Tot mijn verbazing kon dat meteen, dus dat hebben we ook maar gedaan, klaar is klaar, nietwaar.
Een prachtige reportage heeft Fotografe Lotte ervan gemaakt, alle kanten van de knie stonden erop, en de uitslag was...
"Gelukkig niets gebroken Mevrouw."
Dat is mooi, maar ik heb nog wel steeds pijn....zelfs de stof van de spijkerbroek voelt onaangenaam op de knie.
We wachten even af, en als het zo blijft mag de fysiotherapeut zijn asem erover laten gaan.



Door al deze fratsen kwam ik wat later bij mijn vriendin Ria aan, waar we gezellig met Betsy en haar man zouden eten.
Leuk, ze kijken even mee..........
Wij doen altijd rond de kerst een gezellige maaltijd met elkaar, dan bij de een en het jaar daarop weer bij de ander, gezellig....
Dit jaar was het na kerst en dat was dan weer leuk om van elkaar te horen hoe de dagen waren geweest. We zijn alle drie grootouders dus daar is altijd wel wat over te vertellen.
We kregen een heerlijke broodmaaltijd met een soepje vooraf en ijs toe, en in het midden nog een broodje kroket {mijn lievelings, zoals jullie weten}
Lekker gekletst en heerlijk gelachen, gewoon zoals dat gaat met ons zessen.
Wout en Ria, het was lekker en gezellig, dank jullie wel.
Samen hebben we nog even het afgelopen jaar door genomen, en bedacht wat er volgend jaar op ons aller program staat. We doen wat we leuk vinden en dat is goed want het is nu ONZE TIJD.

De aankomende dagen brengt ons naar de wisseling van 2019 naar 2020.....
Nieuwe kansen voor veel mensen, ik hoop ook dat ze die kansen pakken, wij wel in ieder geval.
Ik denk dat ik van de week nog wel een stukje zal plaatsen, voor vandaag hebben jullie al weer wat te lezen.
Gezellige dag en denk alvast na over je goede voornemens...
groetjes, Marion.


1 opmerking: