maandag 9 december 2019

Morgen Engelenvleugels workshop.......................

Zo, deze zijn klaar! Wat het zijn? Ik zal het laten zien, wacht maar even.........
Het zijn 3 opgevouwen kersttasjes.....die heb je nu echt wel nodig...kerst vraagt altijd om veel boodschappen....de bakker, voor stoll en tulband, de slager of de poelier voor een vleesgerecht { mag toch wel 1 kerstdag vlees, dacht ik } de groenteman voor lekkere groentjes en dan de rest nog bij de supermarkt. Een extra tasje mag erbij, plastic mag niet meer, dus dan maar deze oplossing. Ik vind hem zo gek nog niet.
Het is een echte kersttas, kijk maar....
Ja, leuk toch, merry christmas als labeltje......jo ho,jo ho....
En wat dachten jullie van dit naaimachine steekje, ik vind hem echt te gek voor kerst.
Zijn toch net dennentakjes.....zo leuk met deze naaimachine....
Morgen gaan we de workshop engelen vleugels doen. Er komen 3 vriendinnen van mij gezellig naar mijn atelier.
Heb alles al voorbereid, het patroon gelamineerd, heel handig.
De stof klaar gelegd, gestreken en wel....wit met zilver stipjes of met gouden stipjes, voor elk wat wils.....
Hier kun je ze zien.....

De schatkist piept al een beetje open.......
De schatkist met kantjes  te voorschijn gehaald, alles is klaar...
Ook het voorbeeld...
Zo kan ie worden....maar dat is de keus van de cursist, ik maak alleen een voorbeeld....
Ook de lunch heb ik voorbereid, daarover woensdag meer, dan geef ik jullie het recept want dat het lekker gaat zijn weet ik al........

Wij gaan een leuke dinsdag hebben, ik hoop jullie ook.
groetjes, Marion.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten