woensdag 18 december 2019

Een kleine Boekbespreking..........


Het lied van de wilde zwaan


De roep van de wilde zwaan

Ik ben nu boeken aan het lezen van de schrijfster
Celeste de Blasis....
Misschien hebben jullie er ook wel eens een boek van gelezen.
Heel bekent zijn deze 3.....

De vlucht van de wilde zwaan


Deze 3 volgen op elkaar. Je hebt wel wat leestijd nodig want het zijn pillen van ongeveer 600 pagina's. Maar mooi.....o zo mooi.....
Deze had ik ooit gelezen van nicht Gerie en laatst vond ik in de kringloop nog een boek van deze schrijfster.....
Vaya Con Dios

Als je dan andere gelezen hebt ga je er vanuit dat deze ook wel mooi is.......nou dat was het boek zeker...prachtig verhaal en wederom een kleine 600 pagina's....geeft niks, ik heb de tijd.
Nu ben ik weer een kringloop boek van haar aan het lezen......
Verborgen eiland van het geluk

En ook dit boek is voor mij weer een bestseller....prachtig om te lezen, heerlijk romantisch....en ook weer zo'n kleine 600 pagina's.
Nu heb ik ontdekt dat er nog een boek van haar hand is, die moet ik nog ergens zien te scoren....
En haar stem verbrak de stilte

Ik heb gezien dat Bol.com die nog heeft, dus die mag hem leveren want dit boek wil ik ook heel graag lezen en ik denk mijn vriendinnen ook......toch, Ria en Gerie en ook dochter Marloes vast wel.
Vriendin Betsy doet er wat langer over maar ja, die heeft nog een baan, dus minder tijd.
Zo nu weten jullie ook weer wat over deze schrijfster.
Fijne Woensdag, groetjes, Marion.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten