zaterdag 14 december 2019

Een blogje op Schaterdag.......

Mijn vakliteratuur is weer binnen.....Ooit in een Franse supermarkt dit blad gevonden, Quilt Country, echt, wat een mooi blad is dat. Patronen zitten erbij, echt je kan alles maken wat erin staat. Maar er is nog zo'n mooi blad, die kennen jullie vast wel....
Dat is deze, Simply Vintage. Tegenwoordig heb ik een abonnement op deze 2 bladen via

www.tdreefhuys.com    {klikkerdeklik}

Zij doen dit op een hele leuke manier, je krijgt je bladen met een overschrijving erbij, dus je hoeft niet van te voren geld over te maken.
En zo kan ik dus nu thuis ook deze bladen lezen, heerlijk....
En er staan toch weer een leuke dingen in,        zucht........
Kijk maar eens naar deze adventskalender......ik ben fan van adventskalenders.....
Kijk haar zitten, miss advent her self.......
Volgend jaar hangt of zit ze bij ons in huis, dat weet ik al zeker.

Ik heb ook nog een laatste kerstproject afgerond....
Ik had deze transferplaatjes bij Steekjes en Kruisjes gekocht. Daar zou ik dus hangers van maken, voor mezelf en mijn meiden.
Loop ik laatst bij het tuincentrum zie ik dat rode autootje met kerstboom.
Die moest ik hebben, dus nu past het bij elkaar.
Wat is het toch een leuke tijd, de maand December, voor mij zeker met zoveel dingetjes om zelf te maken. Ik ben ook dol kerstuitgaves van allerlei handwerk bladen. Als het half kan koop ik ze. Soms ben ik in de zomer al bezig met kerstdingetjes, geeft niks, ik ben zoet en van de straat, toch?
 Zal ik jullie nog iets leuks laten zien....
Mijn kerstman borduurtje zit in de ballenbak. Het touwtje wat je ziet geeft 's avonds licht, zo leuk, en de ballen lagen voor € 0,50 in een bak bij het tuincentrum. Ze moesten weg! Ze riepen naar mij, neem ons mee en dat heb ik gedaan.
 Staat heel gezellig op tafel.

Voor het slotplaatje heb ik ook nog wat leuks, gekregen van mijn vriendin Ria....

Zelfs de kerstman houdt van kamperen met een caravan.
Hoe leuk is dat?????
Ik vind hem enig...
Fijne schaterdag, groetjes,
Marion.





1 opmerking:

  1. Miss Advent is leuk! En het rode autootje staat heel leuk in de boom en het andere hangertje ook, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen