zondag 22 december 2019

Uit onverwachte hoek kwam een Engel..........

Kijk hoe schattig.....heel fijntjes gehaakt.....gekregen van een lieve vriendin uit Enkhuizen. En niet alleen dit engeltje, er zat nog wat bij....
Deze mooie kerstbal, ook al zo mooi fijntjes gehaakt.
Dank je wel, Ingrid.
Het engeltje kan zelfs blijven staan omdat het haakwerk "hard"gemaakt is.
Ik ben er heel blij mee.
Ik hoop dat jullie geen last hebben van kerststress want de kerstdagen zijn dat niet waard. Het gaat om gezelligheid en niet om de hoeveelheid eten.
Ik heb eigenlijk het meeste al in huis, alleen nog even naar de bakker morgen.
Dat was vroeger wel anders toen ik nog bij een Warme Bakker werkte...
Als ik daar nog aan denk.............
Zoooooooooo   DRUK als we het daar hadden in die bakkerswinkel, echt met geen pen te beschrijven. Als ik 's morgens voor de kerst aan kwam fietsen, om 7 uur, stonden er al mensen te wachten. En meestal hadden we een rij mensen buiten staan. Het was wel een hele lekkere bakker, dat kon je wel merken.
Ik heb wel in de kerk gezeten, in de nachtmis, met mijn ogen gesloten, heerlijk.....
Dus nu geniet ik echt van deze rustige kerstdagen.

Zo, dan zet ik nu nog even mijn kerstkaart voor de Zininquilten fans op het blog.

*****

Fijne Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar.


*****

Voor de creatievelingen onder ons, een creatief jaar gewenst....en je mag de creativiteit die je dit jaar niet hebt opgemaakt meenemen naar volgend jaar, dat is mazzel, toch?
Voor de wandelaars onder ons, moge er veel gebaande paden op jullie pad komen, het zij hier of in het buitenland, wandelen is goed voor ons.
Voor de caravanners onder ons, veel avonturen en mooie bestemmingen gewenst met jullie rijdende huis, en leuke ontmoetingen met gelijkgestemden.

Geniet van deze zondag,
groetjes, Marion.



2 opmerkingen:

  1. Jullie ook fijne dagen en een gezond 2020. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gekkenhuis altijd hè bij de bakker! Maar ook een hele leuke dag, net als met oudjaar. Gezellig oliebollen bakken met Karel.
    En dat jullie nog maar veel mooie ritten mogen maken met het rijdende huis!!

    BeantwoordenVerwijderen