zondag 1 december 2019

De vakliteratuur is weer binnen.............

Afbeeldingsresultaat voor foto van een zak met sint kadootjes
Vanmiddag na 4 uur zal de Sint met z'n Pieten bij mijn oudste dochter pakjes brengen. Spannend!
Het is toch altijd weer de vraag of je het afgelopen jaar wel of niet je best hebt gedaan....
Wel een gezellige middag met nog allemaal gelovige kleinkinderen, Phlynnie weet nu ook wat het is, dus dat is gewoon LEUK om te zien.....

Maar wat had ik eigenlijk te melden op dit blog.....wel het volgende...
Vrijdag kwam dit blad al met de post.....als dit blad op de deurmat valt kan ik zo alles laten "vallen"want dit blad wil ik meteen lezen.
Er staan ook dit keer weer hele leuke dingen en wetenswaardigheden in.
Willen jullie wat zien....
Ik ga voor dit brillenetui.....ik heb overal brillen liggen omdat ik een leesafwijking heb net als al die andere oma's...dus lijkt mij dit etui heel makkelijk...
Maar er stond nog wat leuks in....
Wat is dit??? ja, dat vraag je je dan toch af.....ik ken geen Japans, ik heb wel een nichtje die Chinees kan, maar daar heb ik nu niets aan...
Gelukkig is het vertaald...
Het gaat er zo uitzien...Leukie toch.......
Deze mevrouw had de smaak te pakken, moeilijk kan het dus niet zijn, want ze had er meerdere gemaakt....
Kijk hoe leuk, een Japans tasje van een Volendammer streep....het moet toch niet gekker worden...Jammer dat ik al naar Staphorst ben geweest anders had ik daar ook nog klederdracht stof kunnen meenemen voor zo'n tasje.
Jarige Joppen van het volgend jaar, dit kan zomaar jullie kadootje worden.....
Nou, zoals jullie zien, ik kom de winter wel door....
Maar.............
Gister kwam er nog meer vakliteratuur met de post. Gelukkig had ik alvast het straatje bladvrij gemaakt, en kon de post gemakkelijk naar de brievenbus....
En dit vond ik op de mat....
Het blad Merkwaardig...dit is een handwerk blad over Merklappen en alles wat daar bij komt kijken. Voor mij heel leuk om te lezen, dus ik zat goed vrijdag en zaterdag....
Wat kan een mens toch evengoed nog veel beleven ook al gebeurt er weinig.

Fijne zondag allemaal,
groetjes, Marion.



1 opmerking:

  1. Wat fijn een blik te zien in Quiltnieuws. Ik krijg hem steevast een week later. Dus ik zag dat ie er weer was, hoorde het van vriendinnen, maar zag zelf dus nog niks. Nu heb ik een idee.
    Leuk, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen