vrijdag 3 januari 2020

Oudjaar en nieuwjaar...........

Afbeeldingsresultaat voor foto mondzorg octand hoorn
Ja, jullie lezen het goed, Octant Mondzorg.
Oudejaarsdag mocht daar even in de stoel plaatsnemen omdat ik kiespijn had, en dat had ik al een paar dagen en het begon erg vervelend te worden.
Gelukkig was er raad op en tandarts Dekker ging mij van de pijn afhelpen.
Ik kreeg na onderzoek een kleine wortelkanaal behandeling, wat medicijnen in de kies gestopt en een noodvulling erop, en dat was het. 
Dat was mooi gegaan, geen pijn meer......{ dacht ik }
Helaas, vanmorgen om 9 uur zat ik wederom in de tandarts stoel, want ik heb nog steeds kiespijn.
Nieuwjaarsdag begon het weer te tokkelen, en dat is naar. Maar goed ik ben wel wat pijn gewend  dus ik zag het nog even aan.....
Tot vanmorgen.....
Ik mocht meteen komen.....de tandarts kon er niets aan verhelpen...zoals het nu is blijft het tot de volgende behandeling, het afmaken van de wortelkanaal behandeling die in gang is gezet..
Wanneer? Nou op 31 januari, dus ik moet nog even doorbijten, uh  nee, dat doet pijn...
En zo begon mijn nieuwe jaar dus, met kiespijn...... 

*****
Afbeeldingsresultaat voor Vuurwerkfoto
Het nieuwe jaar, 2020, wat staat er te gebeuren...
Nou voor ons best veel...
Ten eerste, medio mei......
Afbeeldingsresultaat voor kasteel foto
Onze oudste dochter heeft met haar man nog even in december een ander huis gekocht. Ja, tegenwoordig gaat dat heel snel, je ziet een huis, je reageert en voor je het weet ben je eigenaar, de woningmarkt is echt overspannen.
Zij zijn een gezin met 3 kinderen,  er moesten wat slaapkamers bij komen, dus een ander huis gezocht met genoeg slaapkamers.
Dat betekent dus voor ons dat wij de helpende handen zijn, mijn lief kan rijden met verhuiswagentjes en ik kan hand en span diensten verlenen als er wat met de kids gebeuren moet.

Ten tweede, medio juni...

Afbeeldingsresultaat voor pasgeboren babyfotos
Krijgen wij er nog een kleinkind bij!
Zo vreselijk leuk...Kleine Phlynn wordt grote broer. Onze jongste dochter heeft Phlynn heel bewust in haar eentje gekregen en tot nog toe alleen groot gebracht, maar nu heeft ze een relatie en krijgt ze  samen met haar vriend een baby.
Het zal een kindje worden met een teintje, caramel kleurig denk ik, want de pappa heeft ook een mooi bruin velletje.
Afbeeldingsresultaat voor pasgeboren babyfotos
Zoiets qua teint, denk ik.....
Dan is Phlynnie samen met zijn nieuwe broertje of zusje...
Duo Penottie..of Ebony & Ivory....
Wij kijken er naar uit......leuk weer zo'n kleintje......

Ik wens jullie allen ook veel moois het komende jaar, en het is zo als het is ....
Je moet er zelf wat van maken.
Fijne dag, groetjes,
Marion.

Deurtjes blijf ik ook kieken in 2020...ik hoop er nog veel te zien.

2 opmerkingen:

  1. Ai...dat is pijnlijk, sterkte ermee. Ooit ook zo lang rondgelopen na 2 x zo'n behandeling. Gefeliciteerd met het verwachten van een kleinkind, altijd leuk en spannend.
    Verder dan nog de beste wensen voor 20202!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. paracetamolspiegeltje dus! Sterkte!
    En natuurlijk wens ik je een mooi en goed en quiltrijk jaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen