maandag 6 januari 2020

De quiltdiva exposeert...............

Kijk, hier heb je de Quiltdiva her self....samen op de kiek gezet met de quiltdiva, gemaakt door Greet.
Wat een leuke expositie, en wat een belangstelling. Zal ik even laten zien wat er zoal hangt de komende 2 maanden....
Haar gemaakte Dear Jane.....
De klosjes quilt, waarvan zelfs kaarten zijn gedrukt en die zijn uitgegeven door het Quilt gilde...hoe trots mag je dan zijn?
Deze is ook zoooo leuk, de tasjes quilt....
Het alfabet met Greet haar eigen twist hier en daar....
Of deze dan, wat een quilter zoal nodig heeft......
Herfst en
Voorjaar...
Deze lijkt zo op de foto wat warrig, het is dan ook een streepjesquilt....
Dit is ook van mijn favorieten, de overhemdjes quilt......
Greet kan heel verliefd naar de stof van een overhemd kijken......en soms krijgt ze dus ook oude overhemden en dan gaat ze los....
En dan deze nog, de spijkerbroeken quilt. Die heeft al eens in quiltnieuws gestaan...
Kortom er hangt genoeg om je ogen uit te kijken.
Anneke en ik hebben erg genoten.
Succes Greet met deze prachtige expositie.
Je ziet het, die mijnheer van gister kan gerust zijn, ik ga ze niet namaken maar heb ze mooi op mijn blog gezet als reclame voor de expositie van quiltdiva Greet de Boer.
Groetjes, Marion.






2 opmerkingen:

  1. Wat leuk voor Greet om zo al haar werk bij elkaar te zien. Daar mag ze super super trots op zijn. Leuke afleiding van de kiespijn Marion.

    BeantwoordenVerwijderen