zondag 5 januari 2020

Een cultureel tripje naar de Quiltdiva.........

Geen fotobeschrijving beschikbaar.
Vandaag opent de Quilt expositie van Greet de Boer. Het is in Oudkarspel, dus niet ver weg. Het is voor Greet echt "de kers op de taart" om alles eens te laten zien wat zij zoal in haar quiltleven heeft gemaakt. Greet is namelijk heel creatief en wat haar ogen zien maken haar handen met haar trouwe metgezel de Naaimachine.
Ik ga er vanmiddag naar toe samen met Anneke, Greet is namelijk onze Patchie vriendin.
Iedereen die naar deze expositie gaat zal enorm genieten van het aanbod, dus wie weet zie ik je daar.
Morgen zal ik wat foto's laten zien van de expositie.
Afbeeldingsresultaat voor foto van een kies
Verder ben ik gister en afgelopen vrijdag nog weer even op bezoek geweest bij de tandarts. Gister hebben ze mijn kies weer open gemaakt en nu heb ik antibiotica, want ik heb een aardige zwelling in mijn kaak en wang! Het was natuurlijk bij een weekend tandarts want vrijdag ondernam mijn eigen tandarts niets.
Dus € 130,00 armer, pillen en de pijn is nog niet helemaal weg. We gaan kijken hoe lang dit gaat duren, voor mij duurt het al te lang.
Dus een gezellige zondag gewenst, misschien nog even naar de Quiltdiva-expositie...........
groetjes, Marion.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten