vrijdag 22 november 2019

Vleugels zonder engelen......

Kijk, dit is het voorbeeld van de krans met engelenvleugels.....Ik was dus naar een wilgentenen krans op zoek, helaas, niet te koop, dus wat anders bedacht.
Ik ben natuurlijk niet voor 1 gat te vangen.
Ik ben aan de slag gegaan met de kransen die we gekocht hebben....
Dit is een witte krans, dus de engelenvleugels moesten een klein tintje hebben...laat ik nou nog wat lichtgrijs borduurlinnen hebben, dat kwam mooi uit....en ik vond ook nog grijs lint.....Roeien met de riemen die je hebt.
Ook voor de bonbon-mal, zie plaatje, heb ik een ander invulling gevonden, gewoon een zilverkleurig dennenappeltje, toch bling-bling.....
Ik heb er nog 1 gemaakt....
Deze is ook heel mooi geworden, vind ik zelf.
Eigenlijk wel gek, geen engelen wel vleugels, ze zijn dus vleugellam.....zou dat de bedoeling zijn in deze hectische wereld....
Doe iets met engelen vleugels zodat de mensen aan engelen gaan denken.....
Mooie gedachte, dat wel....van mij mag het.....

Lieve vriendinnen van mij, wat denken jullie, wordt dit een leuk item voor de workshop, volgens mij wel.
Zo zie je dus dat een andere krans ook kan. Alleen een krans meenemen is genoeg, de rest heb ik voor jullie.
Succes met shoppen.

Sorry hoor, dat ik al kerst dingetjes laat zien, terwijl de sint nog moet komen, maar als je ook zoiets wilt maken is het wel leuk om dit te zien, dacht ik.
Ik ben en blijf ook een Sint en Piet fan.
gezellige dag, groetjes, Marion.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten