zaterdag 9 november 2019

Post en vlaggetjes...........

Ik kreeg hele leuke post van Greet, mijn patchie vriendin. Ik had aan haar gevraagd waar zij haar grote letters uit had gehaald, en toen zei ze, o uit een blad zus en zo, maar ik kan ze wel naar je toe sturen.....wil je dat?
Nou, dat wilde ik wel.
Dus een paar dagen later kwam er post, zien jullie de envelop.....dit is echt een Greet catcher....
Dit is de envelop.....Greet gooit nooit iets weg, nee echt niet, ze kan er altijd nog wel wat mee...
Hier had zij de letters tussen 2 patroonbladen gedaan, met de naaimachine dicht genaaid!!! en toen van een adres voorzien en opgestuurd.
Ik vond het geweldig, wat een goed idee.
Nu had ik letters dus kon ik aan de slag.
Er was op de verjaardag van Phlynn een meisje, ze heet Livia, en die wilde graag vlaggetjes met haar naam erop. Oké, zei deze oma, dat maak ik voor jou, Livia.
Daar had ik dus letters voor nodig.
Het is gelukt, kijk maar even mee......
Het is een kleurige vlaggenlijn geworden voor op haar slaapkamertje.
Het zijn totaal 7 vlaggetjes, dus dat is net leuk.
Mijn kleinkinderen hebben met geborduurde letters, maar ja dan ben ik nog wel even bezig en dat lukt nu toch niet ivm de kerst ideeën, dus dan maar met opgenaaide letters, en dank zij mijn heerlijke machine is dat zo gepiept.
Gister nog wel even naar de kringloop geweest van Dorcas, en ik had toch veel borduurtjes, echt wel 10 stuks.
Morgen meer daarover
Vanmiddag ga ik ze allemaal strijken, gewassen zijn ze al, ze hangen te drogen en dan eens even kijken wat ik ermee ga doen.

Ik wens jullie een leuke zaterdag, die van mij draait al op de voorpret.....
Groetjes, Marion.





2 opmerkingen: