donderdag 7 april 2022

Vandaag is het een bijzondere dag...............

Zien jullie deze kaart, dat was onze trouwkaart. Ik heb hem zelf bedacht omdat we nogal een toer maakten door West-Friesland en ik bang was dat de gasten zouden verdwalen.
Ik woonde in Andijk en mijn lief woonde in Wognum, tot zover is het nog te doen.....maar waar ga je dan trouwen. Oke, dat doe je in de woonplaats van de bruid, dus dat werd Andijk. Aangezien mijn lief katholiek was opgevoed en hij de 1e uit het gezin was die ging trouwen was het wel de bedoeling dat we in de kerk ook nog gingen trouwen. Aangezien ik geen banden met de kerk had maar wel in de kerk wilde trouwen { voor de lieve vrede }, werd het de kerk van Wognum.
Maar we gingen natuurlijk ook nog feest vieren en dat was gepland in Blokker in de "Nadorst", de trouw locatie van de jaren 70.
We hadden dus een toer van Andijk, naar Wognum en daarna naar Blokker en slapen gingen we in Katwoude, maar dat wist niemand.
Ons woonadres werd Hoorn, maar ons huis was niet klaar op 7 april, dus sliepen we bij vd Valk in Katwoude, ik had dus een heuse Honeymoon..hahaha...
14 dagen hebben we nog bij mijn ouders gewoond, en toen konden we naar Hoorn verhuizen.
18 jaar was dit ons thuis, de kinderen zijn er geboren en getogen en toch kriebelde het zo nu en dan...we wilden terug naar een dorp en dat werd Wognum. Daar resideren wij nog steeds, en zijn nog immer heel gelukkig met elkaar al
46 jaar....
Waar blijft de tijd.

Wij stapten niet in een huwelijksbootje maar in een echte Ford Monarch, natuurlijk want we werkten allebei bij de Ford garage in Hoorn.
Bij de Ford garage hadden we elkaar ontmoet, en tijdens het werk stalen we  een kus, zo af en toe in de meterkast, zo spannend.....
Ik hoef geen kussen meer te stelen, ik krijg ze gewoon iedere dag en hoop dat het nog lang zo blijft.
Wij gaan ervoor.....
Vanavond gaan we deze dag vieren samen met onze naaste buren want die zijn vandaag ook 46 jaar getrouwd.
Hoe bijzonder is dat.....

Ik wens jullie een fijne dag, bij ons gaat dat zeker lukken...
groetjes, Marion.









 

3 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Wat vliegt de tijd he?
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag, 46jaar is prachtig op naar de 50 🥳🥂🍾💃🦋💐

    BeantwoordenVerwijderen