woensdag 7 april 2021

Varen in een bootje........al 45 jaar.....

Deze foto is vandaag 45 jaar geleden gemaakt......Het is namelijk onze trouwdag, 7 april 1976.....
Waar blijft de tijd?
Gelukkig weet ik wel waar de tijd gebleven is want wij { mijn lief en ik } hebben samen een prachtig, liefdevol, fijn, gezellig en humoristisch leven met elkaar en dat zet nog wel even door.
Natuurlijk ook wel eens wat golfslag aan de boeg maar dat mag de pret niet drukken, we zijn er voor elkaar door dik en dun.
We varen toch zeker nog wel wat jaartjes met ons huwelijksbootje, hoewel we wel vaak aan de kant liggen want we worden allebei zeeziek en vandaag helemaal met die harde wind.
Het wordt zeker, ondanks corona, voor ons een leuke dag en ik zal vertellen waarom....
Het begon al vroeg vanmorgen want ik had bedacht dat ik de tuin wilde versieren met slingers en ballonnen en een ballon met het getal 45.....
En waarom wilde ik dat?
Onze naaste buren zijn Frits en Elly en die hebben ook zo'n huwelijksbootje waar ze op de kop af vandaag al 45!!!! jaar mee varen....hoe grappig is dat?
We wonen al 26 jaar naast elkaar en zijn op dezelfde dag getrouwd.
Wij hadden het feest in de Nadorst in Blokker en Frits en Elly wilden dat ook, helaas moesten zij naar een andere locatie uitwijken omdat de Nadorst al bezet was....{ door ons }
Ik heb dus bij de buren ook versiering opgehangen, maar makkelijk ging dat niet met die wind...
Zo jammer...

Frits en Elly, gefeliciteerd met dit jubileum.

We wonen echt deur aan deur en we hebben het ook gezellig met onze buren.
En terwijl we binnen weer onze handen zaten te warmen na de versiertoer ging de bel....
Zo vroeg.....kwart over 8.....
Ja, toen ik de deur open deed begreep ik het wel......
2x een jubileumontbijt, hoe leuk is dat????
Kijk wat een lekker gevuld dienblad....ja, echt van allerlei lekkers zit erop...jammie....

En een lieve kaart van onze dochters, schoonzoon en kleinkinderen............
Dank jullie wel voor deze leuke verrassing.
Gewoon een dag door de week in April en wij hebben een feestje.
Vanavond gaan we nog een hapje eten in ons thuisrestaurant samen met onze buren op 1 1/2 m. afstand.
Het mondkapje laten we af anders eet het zo moeilijk.

 We kregen zelfs gister al een hele mooie buitenplant die nog binnen staat vanwege de kou en de storm.
Mijn vriendin Ria kwam die even brengen met haar man, zo leuk dat ze er aan dacht.
Als ik deze plant nu zou buiten zetten moest ie een sjaal om en wanten aan....brrrrrrrr.....Zou het binnenkort weer beter worden.....ik hoop het.

Nog een nostalgisch plaatje aan het eind van dit verhaaltje....
Samen op een paaltje...
samen op een kistje...
samen in de auto....
samen in de caravan...
samen op de kleintjes passen.....
samen opa en oma...
Ik wens nog heeeeeel lang SAMEN.......

En dit hieronder blijven we erbij doen.

Groetjes, Marion.

















 

3 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met dit jubileum. Nog vele jaren van geluk saampjes ❤🥂🍾

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met deze bijzondere dag. 45 jaar is lang, maar het is toch heel fijn als het zoveel mooie jaren zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met deze mijlpaal dat er nog veel mogen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen