woensdag 28 oktober 2020

Woensdag=Wensdag....

 

Laten we wat gezelligs doen vandaag......

Ik ben begonnen met het doorquilten { nou doorquilten, daar ben ik eigenlijk niet zo van dus ik doe het anders } van de quilt. Ik ben eruit hoe ik het ga doen en ben dus al begonnen.

 Ik had nog een doosje vlaggenlettertjes van de ACTION, en die zag ik vanuit mijn ooghoek staan en toen kwam dit idee omhoog. In het centrum van het vierkant komen de letters van het alfabet, blijft altijd leuk en voor nu is het leerzaam voor mijn kleinzoon van 5 jaar.
Op het centrum van de spijkerbroekvierkantjes komt een heel leuk knoopje....

Ik vind het zelf heel leuk worden...verder knoop ik de hoeken ook nog door, dus de achterkant zal er echt niet zomaar afrollen.
Met mijn handen is dit de beste optie, doorknopen op verschillende punten, en het is weer eens wat anders. Nou valt het natuurlijk ook niet mee om door spijkerstof  door te pitten.
Dus wat kan ik mezelf nog meer wensen, alles gaat gewoon z'n gangetje.
Vannacht en morgennacht heb ik weer nachtdienst bij mijn kleinkinderen. Mamma is politieagent dus die moet 's nachts werken en ik, oma, mag dan bij de kleintjes slapen. Phlynn had er al weer zin in....en weet je waarom? 's nachts sluipt hij uit zijn bedje naar oma en kruipt dan lekker bij mij in bed. 
Dat mag normaal niet maar bij oma mag dat.
Het is natuurlijk ook best leuk dat oma bij Phlynn in huis slaapt, dat komt anders niet voor.
Goed jullie zijn weer bijgepraat over de quilt en nu ga ik eerst in huis maar weer even orde op zaken stellen.
Inmiddels regent het hier, en dat zou pas vanmiddag komen, ze weten er weer niks van.
Ik heb ook nog een spreuk voor jullie...

Tevredenheid is de landingsbaan voor Geluk.

Wel heel waar.....en ik ben zelf heel tevreden met alles wat ik heb dus dat is mooi....nee, ik heb ook geen wensen..of toch 1....zo lang mogelijk redelijk gezond blijven en dan samen met mijn lief...ja, die wens heb ik wel.
Hopelijk is onze landingsbaan daar lang genoeg voor..........

Nog een mooi oud frans raampje...heel hoog in de franse Alpen gevonden.

Fijne wensdag/woensdag, groetjes, Marion.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten