zondag 24 mei 2020

Toch nog een piep-klein workshopje........

Natuurlijk begin ik met een heerlijk oud frans deurtje....zoals je die alleen in Frankrijk ziet. Echt zo verwaarloosd  en toch woont er iemand in dit huisje......een fransman is waarschijnlijk gauw tevreden...een stokbrood, wat kaas en een wijntje, en zijn dag kan niet meer stuk.....hoezo een armoedig huisje, hij voelt zich juist heel rijk.
Ik ben blij dat ik nog van deze "pareltjes"op de foto kan zetten, ik hou ervan.
Wanneer weer? Ja, dat is de vraag...er komen al wel uitnodigingen binnen via de mail, van franse campings die ons graag zien komen, maar we wachten toch nog maar even af tot het allemaal wat beter gaat met het Corona virus, want dat is er nog steeds en het advies is ook nog steeds...
Blijf in uw KOT!

Maar ik heb nog wat anders te melden....
Onze stoere dochter, Marloes...36 weken zwanger...het wordt spannend.....Ja, het is een stoere meid want ze gaat haar 2e kindje ook in haar uppie opvoeden, net als haar 1e, onze Phlynnie.
En Phlynn is heel blij dat er een baby komt ook al begrijpt hij dat nog niet helemaal maar dat komt wel goed.
Omdat er een baby komt moet Phlynn zijn kinderstoel opgeven en daar kan hij juist zo lekker mee aan de grote tafel zitten. De oplossing was nabij...Zus Marieke ging verhuizen en die had een trik-trak stoel over, dus die kon mooi naar Phlynn.
Ja, dat was leuk bedacht, maar eerst ging de stoel langs oma, die doet graag een workshop met verf was het idee.
Natuurlijk, zei oma, kom maar op met die stoel. Kijk hij staat weer strak in de lak zal ik maar zeggen, nog een beetje uitharden en dan kan er weer lekker op gezeten worden door onze Phlynn.
En zo vullen wij hier de tijd met van alles en nog wat, echt we vervelen ons niet, maar dat begrepen jullie al.
Vandaag zondag en helaas regen, ja hier regent het al een half uurtje....ik heb gelukkig nog droog gewandeld met mijn hond, wel zo fijn.
En omdat het regent heb ik nog een filmtip voor jullie....
Op Netflix staat deze mooie romantische, film met in de hoofdrol onze eigen Michiel Huisman.
Michiel Huisman: 'Ik heb de mooiste baan ter wereld' | Het Parool
Dit is een foto uit de film.....
Hoe deze film heet, dat laat ik even zien...

The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society (2018 ...
Zoek hem maar even op, je kan er heerlijk bij weg zwijmelen.......en soms is dat heeeeeeeeeeel lekker!
Oké, tot zover mijn zininquilten verhaaltje weer.....toch een leuke zondag gewenst ......
groetjes, Marion.

4 opmerkingen:

  1. Dank voor de filmtip Misschien aan het eind van de middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben toch zo benieuwd wat er uit die dikke toeter komt! Mooie foto's 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O en de kinderstoel is lekker bijgetrokken 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was inderdaad een mooie film, bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen