vrijdag 6 december 2019

Verborgen talent.......

Afbeeldingsresultaat voor foto van een buiten stormlantaarn
Wij moesten een nieuwe buitenlamp, niks bijzonders, maar.............
Wij naar de Gamma, en daar hadden ze volop keus, dus binnen no time geslaagd.
Woensdagmiddag had mijn lief wel even tijd om de lamp op te hangen.
Nou dat heb ik geweten...
Ten eerste heeft mijn lief een zeer "dure" afwijking aan zijn rechter elleboog, namelijk een golf afwijking en een tennis afwijking, dus kort gezegd, PIJN!
Ik weet niet hoe hij hier aan komt, we hebben ooit een golfclinic mogen doen van een half uur op de plaatselijke golfbaan in 1995. Een golf arm heb je dus zo te pakken, dat blijkt, en langdurig ook.
De tennis variant heeft hij opgelopen door naar tennis te kijken als onze jongste dochter moest spelen, ook al jaren geleden, heel apart.
Maar goed alle gekheid op een stokje, schroefjes aandraaien en moertjes aan draaien wil dan niet echt goed.
Dus de vraag was, wil je mij even helpen...natuurlijk wil ik dat...dus stonden wij ieder op een ladder te klooien met de buitenlamp.
Nu komen er draden uit de muur en die kun je niet terug drukken, heel jammer, want daardoor paste het deksel niet op de plaats van de lamp.
Tijdens dit klusje vielen er natuurlijk veel nare woorden want het lukte voor geen meter.
Uiteindelijk zei ik, haal het hele spul er maar weer af en we gaan naar de Gamma voor een nieuwe lamp!
Een grote pluim voor de Gamma, want we konden hem ruilen voor een ander exemplaar zonder een dekseltje, en met andere bevestigingspunten dus nu moet het zeker gaan lukken.
{ Het kan zijn dat je nu opengemaakte doosjes bij de Gamma vindt bij de buitenlampen. Wij hebben nu eerst dozen open gemaakt om te kijken hoe de bevestiging zou zijn.}  Gewoon een buitenlamp monteren, hoe moeilijk kan het zijn.
En zo bleek dus dat ik zelfs misschien wel een buitenlamp aan de muur kan schroeven, we gaan het meemaken.
Afbeeldingsresultaat voor sinterklaastekening foto
En dan was er nog die goedheiligman, die veel geven kan...
Ik ben gewoon verwend!
Ik kreeg een kaartje voor de theatervoorstelling van Brigitte Kaandorp, samen met mijn oudste dochter, hoe leuk is dat.....
Ook nog een heerlijk kookboek......mijn arme dieet.......
Nou, als ik er een klein portie van neem moet het wel kunnen, er staan hele lekkere dingen in, jammie,jammie....
Jammer dat ik van koken hou......
Een mooie shawl......
En gister nog bij mijn vriendin Anneke, een boek......
We waren lekker aan het gourmetten bij Anneke en Cees, was heel gezellig, en toch nog een beetje sinterklazig...

En dan is het alweer vrijdag, de week is weer ten einde, de tijd vliegt gewoon.
Ik wens jullie alvast een fijn weekend, er is genoeg te doen, kerstmarkten, tuincentra's, wandeltochten, je hoeft je niet te vervelen.
groetjes, Marion.
Nu mag het, we sluiten af met een 
Kerstman.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten