dinsdag 10 december 2019

Engelenvleugels workshop.....

Afbeeldingsresultaat voor engelenvleugels
Engelenvleugels, die zijn er in soorten en maten....op het internet kun je er tientallen vinden.
Wij hebben vandaag een krans gemaakt met als versiering engelenvleugels. Het was geen moeilijke workshop en ook niet bewerkelijk.
Het grootste stukje werk is eigenlijk het precies naaien van de vleugels en het vullen tot in de puntjes.
Het hele proces ging mijn vriendinnen makkelijk af, maar  ze hebben natuurlijk inmiddels al wat jaren ervaring.
Maar ja, zo samen knutselen geeft ook veel gezellige praat en dan kan je zomaar in de fout gaan.....Nee, hoor dat is niet gebeurd.
Afbeeldingsresultaat voor engelenvleugels
Zal ik eens laten zien hoe de creaties zijn geworden......
Deze is van Betsy.......In haar interieur past iets beter de kleur ecru....
Ria koos voor wit...............
Anneke had ook de kleur ecru, zij ging thuis nog wat kant toevoegen.
Meiden het was weer zeer geslaagd, al zeg ik het zelf.

Goed, nu mijn belofte over het recept van onze lunch.
Het was een broodje naar een recept van 


En het heet:  een carpaccio broodje. Als je op bovenstaande link klikt open je haar pagina.
Het is een smakelijk broodje en niet moeilijk om te maken.
Mijn vriendinnen vonden het heel lekker, dus het recept zal hier in huis nog wel eens gebruikt worden.
En zo kwam er aan deze leuke dag ook weer een einde, jammer dat het altijd zo snel weer om is.
Ik ga nog even het een en ander opruimen en misschien nog wel even knutselen, je weet maar nooit....
Fijne avond,
groetjes, Marion.



2 opmerkingen:

  1. Leuke workshop heb je bedacht. Ziet er schattig uit. En een lekker broodje voegt daar goed bij. Erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen