zondag 9 mei 2021

Ik geef jullie allemaal een applaus voor de lieve reacties en kaarten die wij mochten ontvangen nadat mijn lief ging logeren in het ziekenhuis.
Ik kan jullie vertellen, hij mocht vrijdag middag weer naar huis, en het gaat goed. Dank zij zuurstof is hij weer goed op adem gekomen en dat blijft goed gaan, gelukkig. Nieuwe medicatie en ...ze hebben een virus gevonden in zijn keel en daar heeft hij prednison voor gekregen, dus dat zal wel goed komen allemaal.
Nogmaals, heel lief van jullie allemaal, ik was er stil van ..........

En dan is het vandaag Moederdag.

Omdat we het een beetje rustig aan doen kwam onze jongste dochter vanmorgen al op de koffie met haar 2 bengeltjes. Ook zij is moeder en haar oudste had op school een mooi knutselwerkje gemaakt.
{ Voor mij blijven dat altijd de leukste kadootjes }
Onze dochter had voor mij een kleinigheidje mee en dat was ook van haar zus, die was er gister al even.
Het was een leuk moederdag presentje...
Eerst een kaart met lieve woorden van mijn favoriete natuur tekenares, Marjolein Bastin.....
En in die kaart zat wat verstopt.....


Een tuinbon! Nou die gaan we deze week inwisselen. We hebben nog niets staan vanwege de kou dus dat komt goed van pas. 
Ziet de tuin er ook gelijk een stuk gezelliger uit.
Het zal toch wel eens warmer worden? Het zou vandaag al, maar hier passeerde net een hevige regenbui met onweer, dus we wachten af.......


Ik wens jullie ook allemaal een gezellige moederdag, zowel omdat jezelf moeder bent en misschien kun je zelfs nog naar je eigen moeder op visite.........
We sluiten af met een deurtje...
Groetjes, Marion.








 

4 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat het weer beter gaat met je man ❤
    Leuke cadeautjes! Fijne moederdag 🐞

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je man weer thuis is. Hopelijk werken de medicijnen en komt alles weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha fijn, goed bericht! Dank vuur delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer goed bericht gelukkig en leuke moederdag gehad zeg...........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen