zaterdag 9 januari 2021

Gek.....gekker...gekst......

Hier een foto van het vrijheidsbeeld in tranen......en terecht.....Het ongeleide projectiel met de naam Trump heeft dit op zijn geweten. Wat zal de wereld blij zijn als wij van deze "gek" verlost zijn...Gelukkig duurt het nog maar even....de 20e januari mag hij opstappen, liever eerder......
Nee, ik ben eigenlijk niet iemand die zich overal mee bemoeit maar dit moest ik toch even kwijt...
Het vrijheidsbeeld staat voor VRIJHEID.....vrijheid over de hele wereld.......
Vooral wij hier in Nederland hebben onze vrijheid onder andere aan de Amerikanen te danken.....en dan gebeuren er van die rare dingen in Amerika....de mensen geloven zichzelf niet meer maar laten zich opjutten door een "gek" genaamd Trump.
Zo jammer dat deze man president is geweest......Het Amerika van vrijheid en vertrouwen is ernstig beschadigd door deze man.
Hopende op betere tijden, sluit ik dit item af.....
Moge de tranen van het vrijheidsbeeld weer opdrogen en dan zal zij weer fier op haar sokkel staan om de vrijheid aan ons te laten zien, zodat wij weer in de goede geest van vrijheid zullen handelen.


Heb ik nog wat gedaan deze week.......
Ja, ik heb 2 tassen gemaakt. 1 afgemaakt en 1 helemaal nieuw gemaakt.

 Kijk hier zijn ze.....de bovenste is de nieuwe...
Dit borduurtje komt van de kringloop, toch zonde om weg te gooien....iedere verse moeder is blij met zo'n tasje....

Achterop heb ik deze zak gemaakt...het is een stuk voorkant van een spijkerbroek met de voorzak..Je hebt zo dus eigenlijk 2 zakken in 1.....
Die tas met die geborduurde flamingo's heeft een hele mooie voering...
Soms komen dingen samen...heel apart....
Deze stof is eigenlijk een shawl van mijn dochter en laat dat nou precies bij die flamingo borduur passen. Heel blij mee.
Enne...ze zijn gewoon te koop hoor.....

Maar ik heb me ook nog gewaagd aan een probeersel. Dit is ook een tasje, het patroon en uitleg staat  in het quilt regioblad no. 146
In deze uitgave kun je het patroon vinden....

Hele goeie uitleg en het patroon zit er ook bij.....


En dit is het resultaat tot zover.....het is gelukt...nu nog doorquilten en in elkaar zetten.
We zijn lekker bezig.
Ik wens jullie een fijn weekend, de zon schijnt hier en het is een beetje glad....oppassen dus..
groetjes, Marion.
















 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten