vrijdag 15 januari 2021

Een "bad-hair day" komt nu wel heel dichtbij.....

Kijk, dit is toch echt geen gezicht....zo wil ik er niet bijlopen....maar het bezoek aan de kapper wordt nu wel nijpend.
Ik heb van mezelf nogal dik haar, niet dat ik klaag, maar dat moet wel om de 6 weken worden geknipt.
Als ik klaar ben bij de kapper heb ik zelf altijd het gevoel dat er een muts van mijn hoofd is gehaald. Ik wilde ook nooit een muts op, die heb ik al op!
Ik begin nu van die opspringende plukken te krijgen en het zit niet zoals ik wil dat het zit.
Nee, wees maar niet bang, ik ga het zelf niet knippen, maar ik heb wel een idee....
Ik las gister dat de hondentrim-salons weer open mogen.....

 Geleide honden kunnen haren in hun ogen krijgen of de vacht van bepaalde rassen gaat vervilten....mmmmmmm het is een idee, of niet?
Ze moeten de honden wel halen en weer thuisbrengen, nou ideaal voor mij...
Ze doen de honden eerst in bad, nou toch een heerlijk verwenmoment...
Daarna wordt dan de hond geknipt....ik zie het wel zitten....kan mijn mondkapje gewoon ophouden...
Ik ga toch even op zoek naar een trimsalon die mijn haren knippen wil.
hahaha....
Maar je begint wel ideeën te krijgen met deze kappersluiting.

Goed nieuws is er ook nog.....
Jantje { mijn naaimachine} is weer thuis. Slechts 1 nachtje was hij bij de naaimachine dokter en gister kon ik hem al weer ophalen.
Het euvel was  goed verholpen en ook een beetje mijn eigen schuld. Door dat ik de machine nogal veel gebruik hoopt zich ook veel  "stof" op in, en onder het spoelhuis en daar weer onder...
Ik maak hem wel regelmatig schoon maar zo ver naar onder dat kan je zelf niet. Als ik voortaan op vakantie ga mag Jantje bij de naaimachine dokter komen vakantie vieren en dan wordt hij gelijk geknipt en geschoren.....en zo is het verhaaltje weer rond.

Zo, dat is het weer voor vandaag....mijn lief en ik mogen straks naar de tandarts....zal mijn benieuwen wat mijn temperatuur is vandaag......vorige week had ik daar 35.1......Toen waren ze lichtelijk in paniek..
Ik wens jullie een gezellige vrijdag, en alvast een fijn weekend,
groetjes, Marion.

Een mooi oud hek in de Bourgogne streek. Hij is extra mooi door die roesttranen....dat vind ik....













 

1 opmerking: