zaterdag 14 maart 2020

Mijn computer was uit logeren.....

Afbeeldingsresultaat voor foto van een computer
Mijn computer was een weekje uit logeren...Waarom? wel dat zal ik even vertellen. Zo af en toe moeten er veranderingen worden aangebracht, zoals daar zijn Windo's 10! Aangezien ikzelf een digibeet ben heb ik hulp nodig van een computernerd, en dat is in dit geval mijn schoonzoon. Ja, dat is echt een handige gast wat computers betreft. Jullie kunnen het zelf zien, ik schrijf weer een blogje en ik kan zelfs weer mijn eigen foto's uploaden, pffffff...wat een zegen.
Dank je wel Jacques voor de hulp en het geduld, ben er erg blij mee.

Zo, dan gaan we nu over tot de orde van de dag.......
Hier komt mijn 1e foto....van een tas, ja, natuurlijk, die maak ik nog steeds en deze heeft nog niet op het blog gestaan.
Gemaakt van een geborduurd schellekoord met Mexicaanse motieven.....dit is de ene kant

en hier de andere kant, en ik hield 1 plaatje over en daar heb ik een zakje van gemaakt en die zit op de zijnaad, staat wel grappig.
Ook heb ik de tas van tekst voorzien......een zomerse tas is het geworden.
Maar er is nog een tas die jullie nog niet gezien hebben, echt een Hollandse tas....
Zaanse huisjes en daar heb ik hollandse stof bij gezocht
dit is de ene kant ....
En hier is de andere kant.
Maar er is nog meer....
Ik ben immers met een quilt van spijkerstof bezig....Nou omdat de computer uit logeren was had ik wat tijd over...
Kijk maar even mee...............
De vulling moet er nog achter en de achterkant stof ook nog maar de top is AF! Zo leuk geworden.
Gister had ik patchiedag bij Marja en toen heb ik hem geshowd, ze waren allemaal enthousiast.
Leuk is dat.
Nou, ik heb jullie weer een beetje bij gepraat, over het Corona virus heb ik het maar niet want daar heeft iedereen het al over. 
Ik hoop dat ik het niet krijg dus ik doe voorzichtig.....fijn dat ik heel veel "contacten" heb via de computer, lekker virusvrij....toch weer een voordeel in deze Coronatijden.
Afijn, slaap lekker voor straks.....
groetjes, Marion.

Eindelijk weer eens een deurtje, mijn handelsmerk......Daar ga ik binnenkort ook wat mee doen.




4 opmerkingen:

  1. Hallo Marion wat een leuke stoere quilt! Jammer dat de regiodag niet doorgaat. Geen nieuwe ideeën opdoen,gezellig kletsen en...geen broodje kroket. Blijf gezond en hopelijk wel tot ziens in het najaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo!! Beter beschermd tegen virussen met Windows 10, dat is hard nodig in deze virustijd. Maar de foto's van oude blog jes zijn denk ik opgegeten door het Coronavirus 😂😂😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu neem je deze stoere quilt mee naar de regiodag in oktober? Zodat we hem in het echt kunnen zien? Zou leuk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja natuurlijk neem ik die quilt mee naar de regiodag. Jij en Joke nog gefeliciteerd met jullie aanstelling als regioleidsters...Ze hadden geen betere kunnen kiezen...ik vind het leuk dat jullie het zijn geworden, en voor de kaartverkoop kun je op mij rekenen samen met Greet uiteraard.

      Verwijderen