zondag 7 juli 2024

Soms zit het mee en soms zit het tegen.....

 
Dan zit het mee, als je dit plaatje bekijkt.....dat gaat lekker, zo kom je er wel gemakkelijk....daar hou ik van en zo gaat het meestal....
Maar hier zit het echt tegen....

en dat heb ik op het moment, het zit een beetje tegen...
Ten eerste wil degene die denken dat ik niet meer blog geruststellen, dat blijf ik doen maar soms heb ik wind tegen en dan valt het niet mee om tijd te vinden om te bloggen. 
Ik ben namelijk al 4 weken mantelzorger van mijn lief want die heeft een nieuwe knie en aangezien hij binnenkort 74 jaar wordt, is  dat toch wel een dingetje. 's Morgens moet ik hem toch helpen met douchen en aankleden en allerlei andere taken komen er ook op mijn pad die hij anders allemaal doet. Ik maak dan toch keuzes die mij het beste passen en zo is dus bloggen even op een laag pitje gezet.
Maar tevens ben ik ook nog bezig met het maken van 50 tassen voor de Weversmarkt, dus ook daar gaat tijd in zitten en aangezien ik maar 2 door artrose geplaagde handen heb gaat het wat langzamer dan ik dacht. Ik had ze al klaar kunnen hebben als mijn lief geen nieuwe knie had gekregen, maar ja, het is wat het is.....Nu heb ik sinds vrijdag een nogal pittige ontsteking in mijn rechter wijsvinger, ja zo erg dat ik er zelfs Prednison voor moest slikken. Dit is natuurlijk een paardenmiddel maar ik kan nog niet zeggen dat het helpt, helaas.....we blijven hopen....
Maar genoeg geklaag, over tot leuke dingen.....







4 juli is een datum die ik al 68 jaar koester, het is mijn verjaardag....en zien jullie wat een leuke post ik heb gekregen.....en natuurlijk ook op FB heel veel felicitaties, dan voel je je echt jarig........Ik had een rustige verjaardag, koffie visite van mijn vriendinnen en 's middags kwam mijn broer ook nog even langs en om 6 uur hadden we afgesproken met de kinderen en de kleinkinderen bij het pannenkoekenhuis

En hebben we met z'n allen gesmuld van een heerlijke pannenkoek. Top gewoon, iedereen blij en de kleintjes konden zich daar ook lekker vermaken. 's Avonds kwamen mijn buren, Frits en Elly ook nog een borrel halen en die waren net terug van vakantie, ik had ze zeker 8 weken niet gezien, dus lekker bijkletsen, ook gezellig.
En zo ben je dan weer een jaar ouder....

Je wordt wel ouwer maar niet gauwer

Is een, denk ik,  West Fries gezegde......dit klopte bij mij helemaal.....donderdag 68 geworden en vrijdag zat ik plotseling in het ziekenhuis met mijn vinger.....dus ....degene die bloed afnam moest al lachen toen ik dat tegen hem zei.....

Tassen fabriek Blaauw draait wel op volle toeren om alles voor de 24ste af te hebben....
Het naaien van de tassen voor de Wevers Markt gaat op zich goed hoor, ik moet er nog 13, dan heb ik er 50....dus dat gaat deze week goed komen....er vanuit gaande dat mijn vinger geen roet in het eten gooit....
Ik heb zo'n zin in die markt, jullie hopelijk ook, want zonder jullie verkopen wij niets, zo is het ook weer. We hebben elkaar nodig.

Denk er dus aan

Weversmarkt Hoorn, woensdag 24 juli
Kom gezellig allemaal naar Hoorn en breng ook goed Weer mee.....

Zo, iedereen is weer op de hoogte van mijn wel en wee
Ik ga nu nog ff een tas afmaken en nog weer een volgende uitzoeken en knippen, dan mag die vanavond zijn opwachting maken. Lekker bezig, dat wel!

Fijne dag allemaal, groetjes Marion.

Dit keer geen deurtje, maar een foto van een kaart die ik kreeg voor mijn verjaardag....van Wie
nou van Greet.....en Greet gaat samen met mij op de markt staan.
Leuk is ie toch?
Zien jullie toch maar even hoe creatief Greet is....







 









2 opmerkingen:

  1. Pffff wat een drukte en zorgen voor jou/jullie! Probeer jezelf niet te vergeten❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is even een heftige tijd voor je. Rustig aan en dan komt alles op z’n tijd. Wel zorgen uiteraard dat alles af is de 24e dus een beetje druk op de ketel😘

    BeantwoordenVerwijderen