vrijdag 19 juli 2024

We hebben een tassen show en de Wellness draait op volle toeren....

De entree van deze SPA is echt heel mooi, je loopt tussen 2 prachtige hortensia's de tuin in en daar gebeurt het allemaal.......
Gister moest ik even medicijnen halen voor kat Peppie.....jullie kennen hem inmiddels wel....
en de dierenarts zit in Hoorn en ook kringloop DORCAS zit in Hoorn, dus dacht ik als ik mijn route zo en zo plan, dan kan ik daar ook nog even heen. Waarom moest ik naar de Kringloop denk je, ik heb een toekomstig project waarbij ik bruine stof nodig heb. Stoffenzaken bestaan niet meer, dat zijn winkels uit de vorige eeuw, dus dan ga ik naar de kringloop voor bruine kledingstukken want daar kan ik het dan mee maken. En wat denken jullie, 2 bruine kledingstukken kunnen scoren, het project kan nu zeker slagen en t.z.t komen jullie het ook te zien maar voor nu hou ik het nog even voor mezelf....
Maar als ik bij de kringloop ben zoek ik natuurlijk ook naar borduurwerken en ik had SUCCES.....
Kijk maar ze hangen inmiddels aan de lijn na 24 uur badderen...
Heerlijk in het zonnetje spragen en hopen dat de boel nog wat opbleekt......
Dit is echt een heel oud borduurtje maar wel heel mooi....Het witte paard op het plaatje zag bruin.....nou dan weet je het wel....waarschijnlijk in een rokerige ruimte gehangen zonder glas voor het borduurwerk, en nu ziet hij er weer fris en fruitig uit....blij mee...
Deze vond ik ook, en ik heb de leesplank ook al in mijn bezit dus dit wordt dan een zak voor het fietssleuteltje, ja toch????
En ook deze was weer van de partij, lag verfrommeld in een bak die ik toevallig zag staan....dit borduurwerk is altijd garantie voor een hele leuke tas....
Binnenkort in dit theater weer een keur aan nieuwe tassen en dan gaan er ook weer tassen naar de winkel van Supergoof, maar dat laat ik jullie wel weten hoor.

*****
Komen we nu weer bij de 3e tassenshow, ja, alweer de 3e dus goed opletten...

Eerst komen de tassen van Greet.....
Tadaaaaaaaaaa, ze staan al klaar...
Denim streep is de ondergrond met daarop 2 schattige vogeltjes....ben jij een vogelaar.....dan moet je deze tas hebben....

Of deze dan, denim in blokjes en rechthoeken en als versiering kleine stukjes rits met runnertjes er nog aan..,,,wat een idee....echt een te gekke tas...
Ook deze is speciaal, denim, streepdenim en mooi groen, maakt de tas fris en daardoor oogt hij bijzonder...de tas is ook bijzonder want de tas heeft tekst meegekregen...

Dit is natuurlijk een grapje van Greet....deze tas heeft echt zijn eigen verhaal...

Deze is ook een must-have...stevig door de spijkerstof en kleurig door de afwisseling...

Een romantische tas van stevig materiaal, van deze tas ga je veel plezier hebben...

En dan gaat het gordijn nu open voor mijn tassen, tassen met borduurwerk...


Een hele romantische tas met een kop en schotel en......ja, echt waar een lepeltje en een theezakje...met deze tas kun je volop high tea'n..deze zomer...

misschien zochten jullie het borduurwerk, nou dat is het kop en schotel, gemaakt van een borduurwerk.....weer eens wat anders...

Deze dan, een prachtig borduurwerk en daarbij die mooie warme ruit gevonden. De stof gekregen van patchie Ellen, dus nu gebruikt, hoe leuk is dat....en de kleuren passen zo mooi bij elkaar...

Of deze dan, hoe retro wil je het hebben........hele oude auto's gezet op een stof van retro volkswagen busjes......hele leuke tas geworden vind ik zelf.....

Een hele mooi letterlap gezet op een mooie romantische stof...een genot om naar te kijken....ja dat kan ook, je hoeft je tas niet te gebruiken je kan hem ook ophangen en dan kijken.....

 
En tot slot een mooi borduurwerk van Marjolein Bastin....hier hoef ik niets aan toe te voegen, deze tas verkoopt zichzelf....

Dat was de tassenshow, nog 1x komt er zo'n show en dan weten jullie ongeveer wat wij verkopen willen. Doe er je voordeel mee en kom op tijd naar de Weversmarkt in Hoorn op woensdag 24 juli, de verkoop start om 10.00 uur en sla je slag.....van alle tassen is er maar 1 en helaas voor jullie

OP=OP
en ga nu niet lachen want de vorige keer ging de verkoop ook heel hard.

Dan nog een huishoudelijke mededeling van een hele andere orde.....maar aangezien ik DORCAS kringloopwinkels een warm hart toedraag vertel ik hier dat er morgen in ANDIJK bij DORCAS een markt is met heel veel leuke aanbiedingen. Het begint om 10.00 en is afgelopen om 13.00 uur.
Misschien zie ik je daar want ik ben van de partij als bezoeker.....

Ik wens jullie een zonnige dag en groetjes
Marion.







































 

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tassen hebben jullie gemaakt. Ik hoop dat er heel veel van verkocht worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat hopen wij ook en de weersvoorspelling is goed ….we hebben er heel veel zin in….thanx voor het compliment….

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat dacht je van een tas voor Jet van die leesplank-lap……..Ⓜ️arlie.
    En ik heb nog een grijs/bruine stof liggen….is dat misschien wat voor je bruine project?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marlie, dank voor het meedenken, maar ik heb bruin kunnen scoren in de kringloop…..komt helemaal goed….

      Verwijderen
  4. Het aanbod is weer geweldig met een flinke stapel prachtige tassen. Handgemaakt met zorg en liefde én duurzaam. De materialen zijn hergebruikt, de tassen zijn van goede kwaliteit, dus ze gaan lang mee (ik spreek als dochter van Marion uiteraard uit ervaring, ik heb verschillende exemplaren in bezit). De eigen herkenbare stijlen van Greet & Marion zorgen voor ieder wat wils. Betaalbaar én uniek! Ik heb er zin in om ze weer te verkopen! En de gezelligheid zou ik niet willen missen.

    BeantwoordenVerwijderen