zondag 28 juli 2024

De "leuke" week had ook nog een gezellig einde.....

Afgelopen vrijdag ben ik samen met mijn Kees, naar Kampen geweest. Het was de 1e wat grotere autorit voor mijn lief,  die nog herstellende is van zijn nieuwe knie operatie 7 weken terug......Mijn lief rijdt zo graag auto en dus was dit een mooie test en het resultaat was dat hij fijn had gereden. 
Hij blij en ik ook heel blij....want dat betekent dat we binnenkort ook weer met het rijdende huis op pad kunnen gaan.....


Maar goed bij Supergoof aangekomen, ja, ik ging naar de Supergoof winkel, was het meteen heel gezellig want haar man Hans was er ook, even ontsnapt uit het revalidatie centrum en gezellig zittend aan de koffietafel......gezellig voor Hans en voor mijn Kees ook gezellig want ze hadden praatjes voor 10.....Hans heeft Kees zelfs overgehaald om whisky te gaan drinken, en dat allemaal gewoon in een hele bijzondere quiltwinkel........ja, echt waar....
Ik had nog 5 tassen meegenomen die ik over had van de markt en gister waren ze op 2 na alweer verkocht.....
Hier valt niet tegen op te naaien......maar ik laat mij niet gek maken, ik ga gewoon op mijn eigen tempo verder met tassen maken, het is te LEUK....
Ingrid had ook nog een verrassing voor mij.....Een hele lieve dame had 2 borduurwerken bij haar winkel gebracht speciaal voor mij....zoooo lieffff....Dank U Wel, heel blij mee....
Het zijn ook nog eens zeer gewilde borduurwerken, ze vechten er bijna om....
Kijk deze zijn het....
Dit werk heet Lente....en is een ontwerp van Rie Cramer....Herfst heb ik ook al eens gehad en daar een tas van gemaakt en mij oudste dochter heeft een tas van het borduurwerk Zomer. Dit borduurwerk wordt zeker een tas maar hij wordt niet verkocht want hij gaat naar mijn jongste dochter want zij houdt ook van de Rie Cramer stijl.....

En deze had die mevrouw ook gebracht.....ik kom er net achter dat deze ook ontworpen is door Rie Cramer, hoe leuk is dat....dit wordt een tas voor de verkoop en ik heb er nog 2 liggen, dus we kunnen voort.....ik heb al weer voor-pret....

Natuurlijk ook nog wat lapjes gescoord bij Supergoof,  want als ik in een lapjes-snoep winkel ben dan koop ik ook lappen-snoep......echt ik kan het niet laten....
Verder kreeg ik ook nog 2 bossen gladiolen gratis want ik kocht vrijdag ochtend op tijd een boeket voor Ingrid en Hans en die mevrouw van de bloemenwinkel gaf deze bossen gratis weg want in de winkel konden ze niet meer,  maar in huis staan ze nog wel 4 dagen...zij blij en ik ook heel blij..
Soms is het leven toch een feestje....

Jullie zijn weer op de hoogte van het wel en wee van een tassenvrouwtje, die jullie een gezellige zonnige zondag wenst....
Groetjes, Marion.








 

 

4 opmerkingen:

  1. Whisky drinken en autorijden lijkt mij geen goede combinatie ,uw dochter werkt toch als politieagent !?

    M.v.g Honcoop .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee natuurlijk niet….hij heeft geen glas whisky opgedronken….alleen over merken gesproken en wat lekker is en wat niet….we zijn niet gek…ook al denkt u van wel….

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonder whisky heeft hij zo'n last van zijn knie 🤭

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig resultaat van alle inspanningen. Leuk dat je in Kampen de andere tassen kan brengen. Echt eer van je werk. Top!

    BeantwoordenVerwijderen