dinsdag 25 oktober 2022

Een oud avontuur nieuw leven ingeblazen......

 Hoe zeggen ze dat.....Binnenkort in dit theater.....
Ja, ik mag weer een kookprogramma presenteren bij Radio WEEFF, hoe leuk is dat???
Nou....heeeeeeel leuk!

Zeker meer dan 15 jaar geleden had ik samen met DJ Engelbert Papa een klein stukje kookprogramma in zijn ochtendshow, genaamd Koken met Marion.
Kijk, dit is Bert, een echte DJ in hart en nieren.....

Dit was een groot succes en ik had een hele schare fans, ja echt waar { schreef zij bescheiden}
Ik kon gewoon over straat hoor, dat is het voordeel van radio maken.
Maar nu ben ik weer gevraagd om Koken met Marion weer nieuw leven in te blazen. Of ik dat wilde, nou zeker wel.
Ik vertel over een recept, ik gebruik al bestaande recepten want die zijn er genoeg. Ik voeg soms iets toe en een andere keer laat ik iets achterwege.
Ik ben van 

Beter goed gejat, dan slecht bedacht.

Het recept komt ook te staan op mijn blog en FB pagina en ik zal proberen of het ook op de FB pagina van WEEFF radio kan komen te staan, en dat zal wel lukken hoor.

Dus binnenkort wandel ik via de radio zomaar jullie keuken binnen en gaan we een receptje koken, hoe leuk is dat?

Waar ben ik verder nog mee bezig....
Wel a.s. zaterdag is er een Patchie-dag bij mij gepland dus ik ben druk met de workshop bezig. Vandaag takken geknipt en batterijen gekocht en verlichting....lekker geheimzinnig voor de patchie-leden die dit verhaaltje lezen. Ze mogen natuurlijk niet weten wat ik ga doen, maar leuk en winters wordt het wel.
We gaan iets maken waar je de hele winter plezier van kan hebben.
Natuurlijk moet ik de koffie aankleden want we bestaan ook nog eens 15 jaar!  Dat vraagt om wat lekkers. Een lunch moet er ook komen, nou dat is geen probleem, ik ga gewoon even luisteren naar Koken met Marion, dacht ik.......hahaha
Nee hoor, met die lunch komt het wel goed.

En zo kabbelt de week alweer naar woensdag.....de dagen gaan weer veel te snel....maar dat wordt na het weekend weer beter want we krijgen er een uurtje bij, dat scheelt toch weer 60!! minuten.

Morgen ga ik ook nog even naar Alkmaar, naar een FB-vriendin, Gerty van Oene, die was op de Weversmarkt afgelopen zomer, en die had stofjes voor mij. Ze wilde het opsturen, maar ik ga het ophalen, wel zo leuk. Dus wat ik ga halen is nog een verrassing, SPANNEND....

Mijn verhaaltje staat er weer op, fijne avond nog...
groetjes, Marion.









 

3 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuk vooruitzicht, de radio, de leuke dagen die komen. Druk, maar oh zo leuk! Genieten maar!

    BeantwoordenVerwijderen