vrijdag 28 oktober 2022

Bloemen maken B L IJ .............

Ik was net beneden toen de bel ging.....de hond ging natuurlijk volledig uit z'n dak vanwege de bel en het busje voor de deur. Het busje reed weg met een zwaai en daar stond een hele grote doos voor de deur.
Voor Marion Blaauw, stond erop....hoezo, ik ben niet jarig en verder kon ik het niet bedenken, maar het stond er wel...
Doos mee naar binnen en uitgepakt....
Het staat erop, bloemen maken blij...

Nou, kijk toch eens wat een prachtig boeket eruit kwam. Zo mooi met de grote hortensia's erin, echt prachtig.

Hier de andere kant van het boeket. De verrassing was echt heel groot......

Gekregen van Ada, omdat ik 3 tassen had gemaakt voor haar nichtjes. Zo lief.
Mijn dag kon niet meer stuk!
Zo mooi verpakt een bos bloemen met water en al in een doos, geweldig.
Ada, dank je wel.

Dit moest ik even met jullie delen.
Fijne dag, groetjes,
Marion.










 

2 opmerkingen: