dinsdag 28 december 2021

Boosteren ? Of was ik in de Efteling......

Na een telefoon marathon die z'n weerga niet kent was het mij gelukt om een afspraak te maken om de booster injectie te krijgen samen met mijn man op woensdag 22 december om 17.00 uur. Ik wilde het wel digitaal doen maar mijn digi-d en die van mijn man werden er gewoon uit gegooid. Mijn conclusie op dat moment: te druk!
Dan maar bellen, want de brief waarop ik aan het wachten was die kwam maar niet. Ik hoorde op de radio dat mensen van 1957 zich konden melden voor een afspraak!!!! Hoe kan dat vroeg ik mij af...mijn lief is van 1950 en ik van 1956....heel vreemd.
Maar afijn ik ben gaan bellen en na een moeizame belceremonie had ik eindelijk een aardige dame aan de lijn.
Zij:   Dag mevrouw, u belt n.a.v. de brief die u heeft ontvangen?.....
Ik:   Nee, ik heb juist geen brief gehad, daarom bel ik.....
Zij: O, dat is vreemd, maar u kan zich via de site aanmelden voor een prik.
Ik:  Ja, dat weet ik maar dat lukt dus niet, ik wordt eruit gegooid....Ik wil het dus graag telefonisch doen gezien de leeftijd van mijn man en mezelf. Graag zo snel mogelijk.
Na een gesprek van zeker  20 minuten waarbij deze dame zelfs een formulier ging invullen wat ik later weer uit moest printen via de computer, hadden we een afspraak. Pfffffffffff, gelukt, YES...
Op naar het Boosteren.

De tenten doen mij aan de Efteling denken en ook de manier van geleiden door de tent.
Kijk, dit bedoel ik....als een slang naar binnen...vandaar....


Op woensdag om 17.00 uur kwamen we daar aan en het was er gezellig druk. Bij de ingang van het parkeerterrein stonden beveiligers al klaar met hun vragen....
Ik noem ze even de wolf van de 7 geitjes en de wolf van Hans en Grietje...
de Wolven: heeft u uw ID-bewijs bij u en de afspraakbrief en de gezondheidsverklaring?
Ja, dat hadden we mee, we mochten door.
Toen naar binnen, weer beveiliging en dat is nodig helaas.....
Deze man was net Ezeltje Strek Je, want hij poepte geen munten maar gezondheidsverklaringen...
Wij de slang in....het feest was begonnen.....
Iets verderop zaten een aantal dames, die ook weer iets van ons wilden.
Het waren net een aantal
 Holle Bolle Gijzen...Papieren Hier....riepen zij luid en duidelijk.


Daarna gingen wij verder via de slang het labyrint in...spannend...
Wederom beveiliger, de wolf van Roodkapje.....hij wees ons een kamertje...
En in dat kamertje zaten Doornroosje en Sneeuwwitje gezellig te prikken en te administreren....Die woensdag werden er namelijk 4000!!! prikken gezet, dachten ze......maar ze hadden net te horen gekregen dat ze tot 22.30 door moesten, dus het werden er zeker meer.

En het zijn allemaal 

 VRIJWILLIGERS

Oké, de prik zat erin, we mochten het labyrint verder in.....spannend hoor...
Wat zag ik daar....
Juist, goed gezien 2 Langnekken die alles in de gaten hielden terwijl wij op een stoel zaten alsof we in attractie Droomvlucht waren......
Kwartier was om, we mochten gaan......blij dat we de booster hebben.
Naar huis was een snel ritje, vanuit Kaatsheuvel had het langer geduurd, soms zit geluk in een prikje.












 

2 opmerkingen:

  1. Toch een leuk uitje in deze tijden ha ha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was wel strak geregeld, iedereen netjes in de rij op 1,5 meter. Het ging supersnel, ben ook blij dat hij erin zit.

    BeantwoordenVerwijderen