donderdag 2 mei 2019

Het begon vandaag bewolkt.....

Maar na 11 uur scheen de zon weer heerlijk.....Zie hier hoe de rozen al bloeien.....
En terwijl ik door dit straatje liep, het was overigens in Velleron, zag ik ook nog een deur, en wat voor een....
Een sjieke deur.....

Met wel 2 kloppers, de bewoners zijn denk ik een beetje doof, volgens mij werkt een bel veel beter....
Hoewel ik laatst heb gehoord dat je deurbel in verhouding de meeste stroom pakt.......hoe dan vraag je je af.....Wel hij staat dag en nacht aan en hoe vaak gaat nu eigenlijk je deurbel?
Nadenkertje....
Vandaar misschien wel deze 2 deurkloppers, je weet het niet.....Milieufreaks, hier in Frankrijk, mmmm
Maar ik zag er nog een, een deurtje....
En deze zit dus verstopt achter luiken normaal gesproken.....verrassing.....

We hadden ook weer een gezonde maaltijd....
Vandaag in de elektrische pan gekookt, kennen jullie die, je koopt ze zo af en toe voordelig bij de Kruidvat....
Ik heb deze van mijn broer gekregen, heel blij mee....Zo makkelijk op de camping, je kan hem ook als grill plaat gebruiken....
Ons hollanders ben zuunig, gas moet je kopen en stroom betaal ik toch al op de camping...
Wat hadden we vandaag.....
 Kleine worstjes in stukjes geknipt, die worstjes kun je bij de Lidl kopen....fijn gesneden uien, licht aanbakken, wat zout en zwarte peper, en grof gesneden tomaten, en tot slot een pot witte bonen, dan heb je zo weer je peulvruchtjes binnen. Ik heb de witte bonen van thuis mee genomen want hier in Frankrijk hebben ze alleen boontjes die uit sperziebonen komen en dat is toch anders, kan wel, maar ik prefereer deze.
En dan doe je lekker alles in 1 pan, makkelijk en lekker....
En zo werd het toch nog een heerlijke dag...
Slaap lekker straks,
Bonne Nuit...
groetjes, Marion




1 opmerking: