dinsdag 3 januari 2017

Taraaaa, hier is ie dan................


Taraaa, hier is ie dan, mijn mooie oude letterbak. Hij is echt authentiek, gebruikt, en daarom dus echt.
De handvatten zitten er ook nog op...
Er staan zelfs nog letters in geschreven, in de vakjes, leuk ,leuk...
Ik ga hem straks even met de stofzuiger bewerken, en hier en daar even een doekje erdoor halen, verder niets aan doen.....
Hij moet wel "oud" blijven, toch?
Kijk, misschien kunnen jullie het zien, de letters die erin staan.......
Goed, nu uitzoeken welke letters ik ga borduren, en wat in welke vakjes komt, zo spannend.
Ik heb al wel uitgevogeld dat het op 12 draads borduurlinnen moet en dan waarschijnlijk met 1 draadje over 1 draadje, heel fijn dus.
Gelukkig heb ik een loep, dit wordt een leuk vakantie dingetje, zo van iedere dag een letter of zo.
Wat kan een mens toch blij worden van simpele dingen, althans ik wel.
Gezellige dinsdag gewenst, nog even in huis wat doen en dan vanmiddag lekker aan mijn hobby.
groetjes,








3 opmerkingen:

  1. Jippie! Gelukt dus! Veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaat vast heel mooi worden. Ik heb op Pinterest al heel veel van deze letterbakken gevuld met mooie borduurtjes voorbij zien komen. Succes ermee.
    Groetjes Marja
    🌹🌹🌹

    BeantwoordenVerwijderen