zondag 1 januari 2017

Oudejaarsavond begon met een staartje................

Hier is het onderwerp met een staartje.....
Gisteravond werd Silka door mijn lief nog even uitgelaten voor we naar de buren zouden gaan. Heel normaal net als altijd. Ze mocht lekker los rennen met andere honden in het park en dat vond ze ook heel leuk.
Helaas kwam mijn lief zonder hond, mopperend weer thuis.
Dat kr..g, en ze zoekt het maar uit, wat een k.t hond.
Ja, heel begrijpelijk maar er was ook al geknal in de lucht.
Een ding, Silka is niet bang voor vuurwerk. Gelukkig.
Ik zou haar wel even gaan zoeken, ik hoefde niet ver want ze was al in onze straat, maar komen....
ho maar, dat ging ze niet doen.
Ja, ze kwam tot op een meter afstand en vloog weer weg.
Nog geen kwartier later stonden er zeker 8 buren op straat die Silka wel even zouden vangen.
Ha,ha, dacht Silka, nu wordt het interessant.
Iedereen wil met mij spelen! Kijk hoe leuk ik ben. Hmmmmmmmm..
Ik heb iedereen het huis in gestuurd en kreeg een goed idee.
Hier vlakbij wonen mensen met een Jack Russel, die Silka heel leuk vind.
Ze waren {gelukkig} thuis. Ik ben er heen gelopen met Silka achter mij aan en belde aan.
Buurman deed open, en.................
Silka stond bij hun in de gang. Gauw de voordeur dicht, riem om, en aan de buren vertellen wat er aan de hand was.
We konden er later wel om lachen, maar het blijft een naar gedrags trekje.
Nou zeggen ze dat het komt door het Friesche Stabij ras wat er in zit, maar het is wel eens om moedeloos van te worden. 
En zo werd het toch een Gelukkig Nieuwjaar.
Zo'n een boef!!
groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten