zondag 15 januari 2017

Kerstkaart tot leven geroepen............

Het was een kerstkaart, mooi geborduurd, dus ik wilde er iets mee doen.
Gister heb ik er een lintje door geregen en een lintje bovenaan bevestigd, aan elkaar gezet en opgevuld, nu is het een klein kussentje.
Weet je hoe ik aan die lintjes kom?
Dat zijn lintjes die aan de binnenkant van je kleding zitten genaaid, nooit iets weggooien, zo zie je maar.
Ik heb ze in allerlei kleuren, zo leuk. Zie daar heb je het weer: 
Wie wat bewaart heeft wat.
Klaar voor kerst 2017, je weet nooit wat er tussenkomt, dus je kan maar beter voorbereid zijn, toch?

Leuk geworden vind ik zelf.
Mooie oude trommel, maar wat zit er in?
O ja, ik weet het al, kijk maar even mee...
Stopwol kaartjes.
Daar ga ik binnenkort weer wat mee doen.
Mocht je ze thuis ook hebben en weg willen gooien, NIET DOEN! denk aan mij.
Alvast bedankt, ik kan er hele leuke dingen mee.
Ik wens jullie een gezellige zondag,
groetjes,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten