zondag 22 januari 2017

Een heel mooi boek................

Hou je van borduren, dan is dit een heel mooi boek. Wacht ik geef je het ISBN nummer, dan kan je het eventueel aanschaffen. Ik heb het zelf bij Steekjes & Kruisjes gekocht, en die verkopen het nog steeds.

Ik heb nu patroontjes uit dit boek gebruikt voor mijn Randje per week lap, die ik gestart ben in 2014!
De randjes zijn nu klaar. 104 stuks, dus nu ga ik opvullen. Heb het een beetje anders gedaan, dan het voorbeeld.
Kijk hier het patroontje van de paspop  
Hier mijn geborduurde paspop

 
Hier het patroontje waar ik mee bezig ben, een strengetje borduurzijde.

Schaartjes, daar staan er heel veel van in, ook schaar randjes, echt heel leuk.


Dit ook zo leuk, net een gebreid lapje.
Afijn, ik verveel me niet zoals jullie zien....
Fijne zondag,
groetjes,




                                                                    




Geen opmerkingen:

Een reactie posten