maandag 23 januari 2017

Nog even over mijn randjes lap................

Gister dit stukje geborduurd op de randjes lap, geslaagd vind ik zelf, nu weer een ander vakje opvullen. Zo werk ik gestaag naar het eind.
Ik was een paar weken geleden met Anneke naar de winkel van Steekjes & Kruisjes, even afscheid genomen van Gonnie en Marijke, en daar zag ik hele leuke stof voor het quiltje wat ik ga maken met de randjes lap.
Helaas, ze hadden er niet zo veel meer van, jammer, en het was ook niet meer te bestellen, dubbele pech.
Ik heb wat ze hadden mee genomen, en wat andere rood witte-stof.
Komt gister mijn vriendin Anneke bij mij en wat heeft ze mee, een lapje van die leuke stof. Dat had ze nog en ik mocht het hebben, zo lief.
Het is echt leuke stof en heel bijpassend, kijk maar................


Hele leuke teksten en het gaat over naaien, en over toe te passen steken, en over een centimeter, en over.....Nou ja van alles.
En de kleur was ook super goed, niet te rood.
Kijk dit had Anneke mee, toch weer een stukje, wie weet heb ik nu bijna genoeg.....

Dus vandaag weer lekker even handwerken, eerst maar aan mijn quiltblokjes, want binnenkort krijgen we alweer een nieuwe. Op het net zie ik dat iedereen alles al weer klaar heeft, nou ja, dan maar.
Gezellige maandag gewenst....
groetjes,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten