dinsdag 17 januari 2017

Een borduurtje een beetje anders..............

Het is een borduurtje van al enige tijd geleden. Ik heb het gemaakt voor een lieve vriendin die toen 60 werd. Zij kan zelf niet borduren of wat dan ook, dus het was een heel leuk kadootje.
Wat kijken mensen er altijd van op als je zoiets maakt, terwijl het voor mij een klein werkje was. 
Na het borduren heb ik het in een oud gebaksvormpje gedaan, opgevuld, een kantje erlangs en een heel klein strikje ter versiering, en klaar was Marion.
Oude gebaksvormpjes zijn heel leuk om voor dit soort dingen te gebruiken. Op brocante strooptocht in Frankrijk scoor ik ze nog wel eens. Heel oud en gebruikt!
Zo zie je maar, borduurwerk hoeft niet altijd aan de wand te hangen.
Ik heb ook nog een oude deur voor jullie, nee het zijn er zelfs 2, helemaal uit .....
natuurlijk
Frankrijk.
Mijn lief en ik zoeken altijd in oude dorpjes naar oude deuren en ramen, deze waren voor mij, Top.
Lekker verweerd, niet meer passend, zie de onderkant, heerlijk!
Geniet van de dinsdag
groetjes,



1 opmerking:

  1. Heel erg leuk die eigen gemaakte cadeautjes! En inderdaad daar zijn die vormpjes helemaal top voor natuurlijk. Fijne dag, Juud

    BeantwoordenVerwijderen