maandag 2 januari 2017

Ik zit op een ei te broeden, genaamd Letterbak.......

Hier een plaatje van een "lege "letterbak. Ik heb er een gekocht via marktplaats en die ga ik straks ophalen. Wat ga ik er mee doen.....
Dat zal ik jullie laten zien.
Ik heb op mijn blog ook het blog staan van De Borduurvrouw, en daar kwam een heel mooi plaatje voorbij.....
Dit is een gevulde letterbak, allemaal boorduurseltjes, klein en heel klein.
Het is niet meer uit mijn hoofd geweest.
Ja, het voelt als of ik op een ei zit te broeden.
Dus op marktplaats een letterbak gescoord en dan kan ik gaan zoeken naar geschikte letters of plaatjes.
Kijk maar even mee.........
Deze is heeeel mooi.......
Maar ik heb gelezen dat de maakster er ook enkele jaren over heeft gedaan.
{Dat is niet mijn bedoeling}
opvullen met allerlei soorten letters lijkt me ook wel wat
Wat kunnen mensen toch leuke dingen verzinnen.
Afijn, leuke dag gewenst, ik ga eerst wat kerstspullen opruimen, en dan gaan we op pad.
groetjes,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten