woensdag 4 januari 2017

Randjes erbij gemaakt......

Soms wordt je aangenaam verrast, in het blad Seasons zat deze poster, helemaal speciaal voor mij.
Alles staat erop waar ik van hou, borduren, breien, haken, naaien, leuk toch.
Ik vraag me af hoe weten ze dat???????????
Aan deze kant heb ik er 4 randjes bijgemaakt. De laatste is nog niet af en ik weet ook nog niet of ik het wil laten doorlopen over de hele breedte.....
Het is wel een hele leuke rand om over de hele breedte te doen.
Denk er nog even over na......
Hier heb ik er 2 bij gemaakt, nu nog 8 te gaan. Joehoe, het einde van de randjes is in zicht.
Dan moet ik de lap nog wel opvullen met andere borduursels voor ik hem ga verknippen.
Maar goed, ben lekker bezig.
Vandaag een rustige dag, dus ik ga wel weer verder met de randjes,
groetjes,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten