maandag 15 augustus 2016

Waarom lees ik de Libelle.............


Iedere week rolt mijn favoriete blad door de brievenbus. Heerlijk, en weet je waarom?
Het zo'n gezellig blad met toch wel verschillende vaste items, zoals Anne-Wil, en niet te vergeten Wieke Biesheuvel, en wat dachten jullie van de rubriek van Sylvia Witteman?
Ik lees die graag, erg graag.
Maar wat ik ook graag doe is de puzzel oplossen.
Soms 4 stuks of een grote, zoals deze week.
Ik los ze iedere week op en stuur ze dan per post! op. Ik schrijf het op een speciale kaart, die valt dan natuurlijk op bij die notaris en dan kan het zomaar zijn dat je wat hebt gewonnen.
2 keer heb ik wat gewonnen en dat was zo leuk, en daarom blijf ik de puzzels oplossen.
Deze week kun je een E-bike winnen, toch leuk, dan kan ik met mijn vriendinnen fietsen, die wel een E-bike hebben.

*****

Gister hebben we bij jongste zwangere dochter baby meubels in elkaar gezet.
Een commode en een ledikantje.
Een schattig wiegje heeft ze ook, van haar zus gekregen, maar die zat nog in elkaar, gelukkig. 
Gelukkig was oudste dochter er ook want die is goed in dingen in elkaar zetten, zij doorziet hoe dat moet.
Het waren namelijk gebruikte spulletjes, dus geen handleiding, maar het is gelukt.
Wat kun je tegenwoordig toch een mooie dingen 2e hands van het internet kopen.
Wat jongste dochter gekocht heeft zag eruit als nieuw.
Het nestelen kan beginnen.
Vandaag een mooie dag, dus geniet ervan.
groetjes,







Geen opmerkingen:

Een reactie posten