maandag 1 augustus 2016

Lekker veel gedaan gister............

Gister heel veel gedaan qua schilderen, ook al was het zondag. Ik mocht de garagedeur doen, dus soppen,schuren en weer soppen en toen schilderen.
Hij is weer prachtig.
Mijn lief was op de steiger bezig met de bovenste helft van ons huis, na de lunch heb ik hem ook nog even geholpen, hoewel ik het eng vind op zo'n steiger.
Na drieën gestopt, heerlijk gegeten met een wijntje erbij.
Vandaar dit plaatje, het was een heerlijke Bourgognewijn.
1 keer in de week mag ik een wijntje, genieten.
Maar ik heb nog meer gedaan...
Dit schattige beursje gemaakt. Ik vind het erg leuk geworden. De stof was een kant en klaar gesneden blok wat ik nog over had van mijn quilt.
De lap kwam van IKEA, en nu is het geen gordijn maar een beursje geworden.
Vandaag weer verder na de regen, met schilderen. Ik wil het deze week af hebben, waarom? dat horen jullie nog.
Fijne maandag,
Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten