vrijdag 5 augustus 2016

Het schilderen is net niet af.......

Kijk hier onze Silka in haar mand. Dat ligt toch wel heel comfortabel, en je kan er zo in en uit, geweldig.
Het leuke is dat ze aan de zijkant de mand in stapt want daar zat het deurtje van de bench.
Ze past er mooi in, ze kan zelfs languit liggen of op haar rug, dat doet ze regelmatig.
Dit was mijn opdracht vandaag, het schuurtje verven.
Het is wel helemaal gedaan, maar het is niet zoals ik het wou, dus zondag nog maar een keer.
Ik vind het net niet mooi gedekt, misschien ben ik te precies, dan maar, ik doe het gewoon nog een keer over.
Vandaag heb ik Tour de Molenweg, daar over morgen meer.
Ik hoop dat het weer ons goed gezind is, want op de fiets willen we geen regen.
Wind mag wel want we gaan elektrisch.
Ik hoop dat jullie ook een leuke dag hebben, onze nicht Gerie heeft het niet leuk vandaag, een hernia operatie moet ze ondergaan.
We denken aan je.
Groetjes,




1 opmerking: