vrijdag 12 augustus 2016

Nooit saai...........

Wij waren gister met de kleinkinderen naar Landgoed Hoenderdaell.
Ik moet zeggen wat een leuk park voor de wat jongere kinderen.
Die kleinkinderen van ons hebben genoten, echt ze vonden het heel leuk.
Er was ook nog een roofvogelshow, nou die moet je gezien hebben.
Het begon met deze sneeuwuil....
En daarna volgden er nog andere roofvogels en die waren redelijk tam, dat was echt heel leuk.
Ja, en de weergoden waren ons redelijk gezind, om 2 uur begon het te regenen en het is niet meer gestopt, dus waren wij om 3 uur weer thuis, moe en voldaan.
Ik heb wat plaatjes....
Samen bij een bananenboom, ja wel bijzonder, maar nu weten ze hoe bananen groeien.
Ilay wilde ze wel even plukken om te proeven.
In de Lorituin vliegen de vogels los en dan gaan ze op je zitten, dat vonden ze leuk.
Ook bij opa...
En er waren heel veel dieren, wolven, beren allerlei gevogelte, ook struisvogels, dat vinden kinderen ook hele aparte dieren, een vogel zo groot!
Deze beren waren ooit van de heer Ceausescu, tiran van Roemenië, en nu wonen ze heerlijk op dit park.
De leeuwen, tijgers, poema's en lynxen komen uit verschillende circussen, en leven nu hier, je ziet ze genieten.
De kleintjes bleven ook eten en hun broertje Ischa kwam ook nog, want ze bleven zelfs slapen. Onze schoonzoon had een optreden met z'n band op de Hoornse Kermis dus dochterlief wilde daar ook wel naartoe.
Vooruit dan maar, wij passen op.
Vanmorgen had ik om 8 uur al drie kinderen in bad gedaan en zaten we al aan het ontbijt.
Dus vandaar, het is hier nooit saai.
Hun mamma kwam ze al weer op tijd halen want ik mag straks met jongste dochter mee om mij vierde kleinkind te zien op de echo, hoe leuk is dat.
Fijne vrijdag, die van mij draait al volop.
groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten