maandag 8 augustus 2016

Ik heb een wondermiddel..........

Eerst trakteer ik jullie nog even op een mooi plaatje, het IJsselmeer [Markermeer] bij Hoorn.
Omdat het vakantietijd is varen er heel veel zeilboten.
Maar wat ik wilde vertellen is het volgende...
Laatst hoorde ik op een camping iemand vertellen over een wondermiddel. Aangezien ik erg nieuwsgierig ben bleef ik luisteren.
Hij vertelde over het product met veel passie, en het deed alles qua vet oplossen en , heel belangrijk, het was ook niet duur!
Hij had het bij zich want hij moest de grillplaat schoonmaken van de skottelbraai.
Een ieder die een skottelbraai heeft kent het probleem, dat ding afwassen is een ramp, vooral op een camping.
Deze mijnheer spoot de grillplaat in met het wondermiddel en een kleine 5 minuten later kon hij hem zo schoonmaken. Werkelijk waar.
Wat voor wondermiddel had deze man, kijk maar...
Ja, ik heb het meteen gekocht, en heb er mijn fornuis er al mee schoongemaakt en de afzuigkap, en inderdaad
verbluffend makkelijk gaat het vet eraf.
Voorheen maakte ik altijd een sopje van groene zeep en soda, ook een goede ontvetter, maar dit werkt beter.
Dit wondermiddel koop je voor een kleine €3,00 bij de WIBRA.
Vandaag ga ik de rest van de keuken schoonmaken met,
ja, jullie raden het al, een sopje van DASTY.
Jullie ook een werkzame dag,
groetjes,
Het object schuurtje gisteravond nog een keer geschuurd en geverfd, het is nu klaar!
Pfffffffffff.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten