donderdag 4 augustus 2016

Spannende nacht...........

Gister nog even bij de Action geweest, zag ik nog deze leuke katoen, babysokjes gaan het worden denk ik. Altijd fijn iets op de pen te hebben.
We gingen voor een bokkenpoot, wat is dat nou, wel een kwast met een kromme punt. Ik ben overal van op de hoogte. 
Gister niet geschilderd, vandaag ga ik het afmaken, want morgen heb ik 
Tour de Molenweg.
Waarom wij een spannende nacht hadden, wel we hebben de honden bench weg gedaan en nu moet Silka in een gewone mand slapen.
Ze kan zo nu en dan best wel stout zijn, dan pakt ze dingen van het tafeltje of van een kastje weg, dus ja hoe gaat dat dan 's nachts.
Het is goed gegaan, ze kan het.
Ja, wat is Tour de Molenweg? Wel dat is de jaarlijkse fietstocht met mijn 2 vriendinnen waar ik mee opgroeide in Andijk, aan de Molenweg.
Ik mocht het dit jaar organiseren dus wie weet zie je ons morgen fietsen. We gaan wel Elektrisch, dus we kunnen een aardige afstand maken.
Lekker lunchen bij de Tuynkamer, kortom ik verheug me erop, dus moet het schilderen vandaag af!
Dit plaatje had ik gekregen van mijn patchie vriendin Ellen, heeft ze gemaakt met haar nieuwe naaimachine, en ik heb het ingelijst in een klein dienblaadje.
Dat dienblaadje komt natuurlijk van de Action. Geweldige winkel.
Deze gaat in de caravan, staat leuk.
Dit is een hele mooie lap stof, in Frankrijk gekocht bij een heus atelier. Dit was een restje, zij konden er niets meer mee, maar ik denk dat ik er wel wat mee kan.
Het is door en door geweven, dit is de binnenkant.
Ik denk dat het een tas gaat worden, er stond een patroon in de laatste Quiltnieuws, het blad van het quiltgilde. Wie weet, komt het nog eens voorbij op dit blog.
Nu ga ik schilderen dan is mijn klus gedaan.
Gezellige dag,
Groetjes,




2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat het goed ging met Silka. Eindelijk in een mandje haha. Xx Marloes

    BeantwoordenVerwijderen